Videokaart 58 Graden.

Status
Niet open voor verdere reacties.

master09

Gebruiker
Lid geworden
27 jul 2009
Hallo,
Mijn videokaart word rond de 58 graden, het lijkt mij aan de hoge kant.
Is dit ook een hoge tempratuur? Hij heeft een passive koeling dus niet met een ventilator.

Hoi,

Om welke kaart gaat het en in welke omstandigheden wordt deze temp gehaald.

Het om een nvidia geforce 9400GT 512MB. wat bedoel je met in welk omstandigheden?

Op dit moment ben ik gewoon aan het internetten, Heb vandaag geen games gespeeld.

Hoi,

Oke is warm alles stofvrij en binnenin de eventuele case ventilator(s) schoon gemaakt ?

Hoi,

Eerste keer dat je er oplet? en wat is de temp van je processor gezien je vorig probleem als deze vrij warm is heeft dit ook invloed op je temp in de case heb je case fan's?

Hoi,

Zie dat de 9400 gt een max temp heeft van 100 graden dus opzich valt het mee ,zal een heethoofd zijn maar heb je nu case ventilatoren zo niet zou ik er twee in zetten zo ja dan geldt het vorig geschreven niet

Laatst bewerkt:
Heb alleen een koeler die ervoor zorgt dat mijn processor gekoeld blijft. heb verder geen andere koelers erinzitten. (op voeding koeling na)

ben namelijk bang dat als ik hem openmaak om er nog een koeler bij te zetten dat ik dalijk weer een onderdeel los stoot?

Hoi,

Nou niet bang zijn je hebt het tenslotte ook weer opgelost het lijkt mij wel verstandig om er te plaatsen tenminste als de roosters hiervoor aanwezig zijn.

Er is achterop een rooster vrij waar een Koeler kan worden ingebouwd. er is ook nog een aansluting vrij voor een fan maar het deze 4 pinnetjes. de fans die ik hier heb liggen hebben allemaal maar 3 ingangspinnen.

Hoi,

Ik neem aan dat je de electrische aansluitingen bedoeld dan zou je morgen er meet 4 pinnetjes kunnen kopen of zoiets als dit

heb een coolermaster 4 pins met Gradensensor voor 10 euro dus ga morgen meteen naar de winkel om hem te halen! Dankje

Oke geen dank en misschien lees ik morgen wel of het geholpen heeft:thumb::thumb:

Hoi,

En als je de kans hebt om er 2 te plaatsen dan de onderste in laten blazen en de bovenste uit laten blazen.

Ik kan er een aan de voorkant in de behuizing plaatsen en een aan de achterkant. moet ik dan de fan in de voorkant van de behuizing in de fan laten blazen die er dan voor gaat zorgen dat de warme lucht naar buiten gaat? dus de voorste moet naar binnen blazen en de achterste moet naar buiten blazen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan