Videokaart aanschaffen

Status
Niet open voor verdere reacties.
dit gaat prima passen dit is zoals eerder al gezegd een micro atx behuizing en het moederbord is dat ook
de videokaart is niet groot en past er prima in voeding zal denk ik ook geen probleem zijn

Dat is helemaal super! Maar de voeding zit er al in, links bovenin.

Ik zat even te kijken naar de opvolgers van de Intel Pentium G620, ik vond hier de Intel Pentium 630 voor exact dezelfde prijs. Natuurlijk wil ik dan liever de opvolger, aangezien die iets beter. Maar is deze ook compatible met het moederbord? Ik neem aan van wel, maar vragen kan geen kwaad denk ik maar. :)

ja dit is een socket 1155 moederbord hier passen zelfs de nieuwste i7 processoren op.
dit is systeem is erg zuinig dus een nieuwe voeding hoeft denk ik niet

Oke, dan heb ik mijn onderdelen denk wel gevonden. De rest van de avond even kijken waar te kopen en misschien kom ik wel wat anders tegen en dan zo snel mogelijk bestellen. :D

De processor, RAM geheugen en videokaart staan vast.
- Intel Pentium G630.
- Kingston ValueRAM 4GB
- MSI N610GT-MD1GD3

Alleen voor het moederbord nog één vraagje.
Jullie hebben de ASRock H61M-HVS aangeraden, maar ik heb ook de ASRock H61M-S en ASRock H61M-GS gevonden. Deze zijn beide €1,50 duurder, maar dat maakt mij niet zoveel uit. Alleen wat is precies het verschil tussen die drie?

Betekend dat dan dat ik mijn PC en beeldscherm bij de HVS met HDMI moet verbinden? Want ik heb nu namelijk een verbinding via DVI volgens mij. (blauw uiteinde van de kabel met van die schroefjes die je aan kunt draaien.)

Ow even vergist. ;) Maar dan zit het helemaal goed! Maar alsik nou vua HDMI verbind, is de kwaliteit dan echt veel beter?

nee want je gaat je videokaart gebruiken en niet de onboard kaart op het moederbord!

Okee, zo. Ja sorry ben niet heel erg thuisin de hardware. Weet er een beetje van af.. :rolleyes:

Laatste vraagje voordat ik alles ga bestellen, ik had even de Intel Pentium G620 en de Intel Pentium G630 vergeleken. Daar kwam de G630 het beste uit de bus, maar als ik de verschillende tests mag geloven komt de G620 er toch echt beter uit.

Welke is nou (volgens jullie) het beste?

Iemand? Ik wil het namelijk vandaag bestellen en is wel mooi als ik dan nog even antwoord heb gekregen. ;)

g630 want die is iets sneller als de g620, en meestal is het bij intel ook in de zelfde serie is een hoger getal beter.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan