Videokaart aanschaffen

Status
Niet open voor verdere reacties.
dat moederbord is een oud ding daar kunnen alleen nog AGP en PCI kaartjes in...
een nieuwe behuizing is niet nodig de huidige behuizing kan prima micro atx aan.

dan word dat zoiets
klikerdeklik
de Pentium G620 is een heel stuk krachtiger dan die Celeron processor

Laatst bewerkt:
Hij is al voorzien van 4GB ram maar is dat DDR2 of DDR3 dat je daar krijgt? Ik heb me twijfels over de kast. Als het werk is er niks mis mee natuurlijk. Welk merk en type computer heb je nu?

Laatst bewerkt:
Mijn RAM is nog niet besteld, maar het zou dan DDR2 worden aangezien mijn huidige moederbord geen DDR3 ondersteunt.

Momenteel heb ik de Compaq Presario SR1907NL, volgens mij is het moederbord ooit vervangen omdat de orginele kapot was.

Trouwens bedankt dat jullie zo meedenken, het helpt me echt!

Klopt, is inderdaag duur. Maar als ik de mogelijkheid heb om DDR3 te nemen doe ik dat ook zeker!

Producten zien er goed uit! Voor 150 euro een hele upgrade. Eerst wilde ik dit alleen uitgeven aan een videokaart, maar als het zo kan, SUPER! Dit zijn dus specs waar je wel redelijk mee kunt gamen en multitasken?

Ik heb zelf zo een soort gelijk systeem hier staan.

Sparkle GT520
Intel 540
En het zelfde moederbord als jij daar hebt.
2GB DDR3

Die spellen die jij noemt kan je daar makkelijk mee draaien. Het enige is, kan jij hem zelf in elkaar zetten? Hier een video die erg goed en duidelijk is: http://www.youtube.com/watch?v=KfvkldQS6KQ

Dat systeem is goed, voor wat jij er mee wilt doen. Battlefield 3, etc. kan je niet runnen natuurlijk.

Ik denk dat het wel gaat lukken, anders heb ik een broer die handig is en zlef ben ik ook best handig. :)
Mooizo! Dan ga ik een zoeken of ik nog ergens goedkopere kan vinden.. :P
Was de kast nou nog een probleem??

Dat durf ik niet te zeggen of je kast een probleem is. Ik kan namelijk geen specifieke eigenschappen vinden. Als je €20,- bijlegt weet je zeker dat het past. http://afuture.nl/productview.php?productID=64631

Ik heb trouwens een hele goede ervaring met Afuture. Deze hebben al een tal keer mijn kosten vergoed, voor defecte apparatuur. En klantvriendelijk zijn ze zeker.

Ik ga zo even mijn PC openmakenen foto's maken. Dan worden jullie misschien wat wijzer en kan ik zelf even een kijkje nemen. Ik ga zo kijken bij Afuture. :)

Is goed. Al denk ik niet dat wij daar veel wijzer van worden. Maar kijken kan altijd.

Ow fail. Maar het komt uit op €158,55. Alleen even kijken hoe het zit en dan kunnen we kijken of we het zo kunnen bestellen of met een kast. :)

Wat je kan doen is de onderdelen bestellen, en kijken of ze in je oude kast passen. Zoniet kan je er nog altijd een kast bij bestellen. Waar je wel voor op moet letten is de +€5 verzendkosten.

Klopt. :)

Hier de foto's: (zoals je ziet, geen videokaart.. Die zit dus op het moederbord.)

d485329253041b1293c1280f3dd8bd7a.jpg

2f29015eecff841029b9d23fd36f6c6f.jpg

het kan wel zijn dat je een nieuwe versie van windows moet kopen vanwege dat windows meestal wordt geregistreerd op het moederbord.

Ik heb inderdaad die, dus dat wordt geen probleem.

Ik heb een illegale Windows 7 klaar liggen, is dat ook goed... :rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan