Videokaart: ATI Mobility Radeon Upgraden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Freak46

Gebruiker
Lid geworden
26 jan 2006
Hallo, Ik heb een pc al aardig lang. Het is een LCD PC en de videokaart Is ATI Mobility Radeon en ik wil hem upgraden want de versie komt nu uit 2001:P telkens als ik een upgrade
heb gevonden en als ik hem wil instaleren geeft die een error Videokaart neit gevonden.
Hoe kan ik hem goed upgraden.

Grtz Freak:rolleyes:

Sowieso eerst de vorige drivers verwijderen.
Maar wat wil je nu precies upgraden?
Je hebt het eerst over een LCD PC(wat dat ook moge zijn)en daarna over een videokaart.
Het is overigens zo dat de drivers van een laptop videokaart(wat ik vermoed dat je het daar over hebt)NIET dezelfde zijn als die van een desktop.
Mijn drivers van mijn videokaart in m'n laptop zijn ook al wat jaartjes oud, maar die worden gewoon niet zo regelmatig vernieuwd.

Laatst bewerkt:
Wauw, space apparaat.
Zoals ik al zei, waarschijnlijk aan je type te zien is het een kaart die ook in laptops zit.
Dus lees goed welke type je gaat installeren.
Zodra je de goede gevonden hebt, wel eerst de oude drivers verwijderen.
De reden dat spellen niet meer te spelen zijn, wordt overigens niet alleen veroorzaakt door te oude drivers van een videokaart hoor.

Ja maar er staat nergens in welke versie het is van me video kaart alleen maar ATI Mobility radeon verder geen versie erachter
Er staat wel ergens: Product Version: 761-011002m-1764C-Clevo
Driver: 6.13.3281
Advanced desktop utilities:6.13.2520
en ik vind zelf geen drivers er voor

Laatst bewerkt:
Ja ik heb even een screen gemaakt

Bijlagen

• INFO.GIF
    INFO.GIF
    95,3 KB · Weergaven: 31
Als ik er zo naar kijk heeft dat ding inderdaad geen type nummer, maar ook maar 64 Mb geheugen.
Ik denk dat het gemis aan meer geheugen eerder het probleem met nieuwere spellen veroorzaakt.

Door je drivers krijg je niet ineens meer geheugen op je kaart.
Wanneer je op de ATI site geen nieuwere drivers vindt, houdt het een beetje op en blijft er weinig anders over om een nieuwere kaart te kopen.
Ik ben helaas ook niet erg bekend met de kaarten van ATI.
Misschien iemand anders even?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan