Videokaart Cod4

Status
Niet open voor verdere reacties.

Glory

Gebruiker
Lid geworden
15 jun 2008
Berichten
52
Beste mensen ik wil een laptop kopen met deze videokaart:Intel GMA X3100

is deze sterk genoeg om cod 4 te draaien
Cod heeft een GeForce 7800 / Ati Radeon X1800 of beter nodig


??

alvast bedankt
 
volgens de eisen zou ie hem aan kunnen.

maarre gamen op een laptop verwacht er niet veel van

en het kan zelfs nog zo zijn dat onboardchips niet ondersteunt worden maar daar ben ik nog aan het zoeken.

zie alleen nog maar dit(verder geen uitzonderingen gezien nog)
http://callofduty4.nl/?a=cod4/Systeem eisen
 
Laatst bewerkt:
Beste mensen ik wil een laptop kopen met deze videokaart:Intel GMA X3100

is deze sterk genoeg om cod 4 te draaien
Cod heeft een GeForce 7800 / Ati Radeon X1800 of beter nodig


??

alvast bedankt

Hey glory,

Wat ik meestal doe als ik niet weet of ik een spel aan kan. Ik ga naar www.canyourunit.com Daar kies ik het spel uit druk ik op de knop. Als je het voor het eerst doet moet je een klein bestand download die komt automatische. Nou die site laat met behulp van dat programma zien of je het aankan. Ik weet niet of het bij laptops werkt maar je kunt het proberen.
 
Die laptop moet cod4 aankunnen.. Maar dat raad ik je echt af

Ik speel ook cod4 op me laptop en ik pers er met moeite 15-30 fps uit (alls maar dan ook alls op laagste stand) .. Op 1 map heb ik zelfs 10fps.. Toch blijf ik het gewoon doen omdat het een geweldige game is..
 
Beste mensen ik wil een laptop kopen met deze videokaart:Intel GMA X3100

is deze sterk genoeg om cod 4 te draaien
Cod heeft een GeForce 7800 / Ati Radeon X1800 of beter nodig


??

alvast bedankt
Nee deze kaart is zeker NIET geschikt voor cod4. Hij is onboard dus sowieso al matig en deze versie is ook nog eens slecht. Deze chip (want het is geen kaart) wordt gezien als classe 5. De op een na laagste classe. Verwacht sowieso al niet te veel van gamen op een laptop. Het is wel mogelijk maar dan moet je er ongeveer 1200/1300 euro aan uit geven. Het gamen op een desktop blijft gewoon beter. Ik betwijfel of je er wel een beetje een spel op kan spelen.

Kijk hier voor wat meer info. Voor de nieuwere games zoals cod4 heb je minimaal classe 2 nodig
http://www.notebookcheck.nl/Intel-Graphics-Media-Accelerator-X3100.2809.0.html
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan