Ik heb al enige tijd een behoorlijk probleem met mijn videokaart. Het volgende doet zich voor, ongeacht welk spel ik speel; na ongeveer een 1/2uur gamen klapt het beeld van de game eruit en kom ik terug in windows, het rare is dat het geluid van de game wel blijft lopen, alleen ik kan de game zelf niet verder spelen. Ook via ctrl-alt-del zie ik niet terug.
Verdere info:
indien ik een game start gaat mijn scherm over in game mode oid, ik weet niet hoe ik dat moet omschrijven maar het is net of er een andere interface wordt gekozen. Bij het afsluiten van de game vice versa uiteraard. Volgens mij is dit normaal.
Specs:
nvidia geforce ti-4200 (64MB)
laatste driver van nvidea geinstalleerd (had de problemen daarvoor ook al)
monitor van hp (pavilion mx70)
direct x 9
win xp, 768MD DDR, 2400+
Ik krijg geen errors in de logfiles van windows.
Iemand enig idee wat het kan zijn? De fans draaien gewoon. Ik heb het idee dat het door mijn ddr geheugen komt, maar ik heb dit niet bij het afspelen van een film, dus twijfel daar toch weer aan.
Verdere info:
indien ik een game start gaat mijn scherm over in game mode oid, ik weet niet hoe ik dat moet omschrijven maar het is net of er een andere interface wordt gekozen. Bij het afsluiten van de game vice versa uiteraard. Volgens mij is dit normaal.
Specs:
nvidia geforce ti-4200 (64MB)
laatste driver van nvidea geinstalleerd (had de problemen daarvoor ook al)
monitor van hp (pavilion mx70)
direct x 9
win xp, 768MD DDR, 2400+
Ik krijg geen errors in de logfiles van windows.
Iemand enig idee wat het kan zijn? De fans draaien gewoon. Ik heb het idee dat het door mijn ddr geheugen komt, maar ik heb dit niet bij het afspelen van een film, dus twijfel daar toch weer aan.