videokaart doet het niet goed

Status
Niet open voor verdere reacties.

martin van de mortel

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
27 nov 2000
Heb een medion systeem met daarin een radeon 9800XL AGP kaart.
Daarvan doet de koeler het niet meer goed, dus heb ik er tijdelijk een eenvoudig videokaartje in gezet. Een S3 troi64V van ik geloof 16 MB in een PCI slot.

Gisteren werkte die goed. Vandaag start het windows logo --> het welkomscherm en daarna gaat het fout. Bureaublad en pictogrammen met een resolutie van het lijkt wel 480 in het miden een zandloper en dan is de zaak helemaal vast gelopen. Met de knop handmatig uitzetten.

Na drie keer proberen overgezet naar een ander slot --> doet het goed, maar slechts één keer en daarna weer hetzelfde probleem. vreemd.
Terug gezet naar het oude slot--> nog steeds dat probleem.
Even de oude AGP kaart terug gezet en die werkt goed totdat ie warm wordt en het beeld op zwart zet.
Maar goed...waartom krijg ik die S3 trio64V niet (meer) aan de praat?

Iemand een idee?

grt

Martin

Neem aan XP?

Zit dan andere hardware in,en ja dat pikt XP niet.

Dat snap ik niet.

De eerste keer dat ik hem erin stopte gaf XP aan:
Nieuwe hardware gevonden Trio64V hij gaf zelfs het type kaart aan en daarna draaide de pc de hele avond op die oude videokaart.
Vandaag dus niet meer daarna één keer wel en nu weer niet.

Heb er nu een oude agp TNT2 32MB in gestopt, die werd ook herkend door xp en draait nu ook feilloos zo te zien. Alleen die komt uit de pc van mijn zoon en hij wil hem wel graag terug :mad:
nou ja dat snap ik dus wel :D

Laatst bewerkt:
Dan heb je nu geluk,maar meestal is dat wel de oorzaak van niet goed werken,helaas

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan