Videokaart doet het slecht

Status
Niet open voor verdere reacties.

Leidenschaft

Gebruiker
Lid geworden
26 mei 2005
Ik had eerst geen videokaart. Toen heeft iemand die voor mij gevonden (een ander computerforum). Maar die doet het slecht. Het scherm kan niet te groot worden, anders ziet het er zo uit: http://img122.imageshack.us/img122/4674/noooo4jy.jpg
En het beweegt ook langzamer. Kan iemand me helpen? Wat moet ik doen?

PS: Enig idee hoe je de optie "automatisch aanvullen kan in/uitschakelen"?

Die afbeelding die je bij je bericht hebt geplaatst, daar is volgens mij niks verkeerds mee.
Misschien moet je eens op ''beeld'' (linksbovenaan) klikken en dan kiezen voor volledige modus.
Dat langzamer bewegen kan komen doordat je nog geen drivers hebt geinstalleerd, dus vertel even wat voor videokaart je hebt, dan kunnen we je verder helpen.;)

Laatst bewerkt:
Er is wel iets mis mee, het is op een screenshot alleen niet te zien. Marre, hoe heet ook alweer de prog waarmee je al die details kan uitzoeken?

A.J. zei:
Leg dat eens uit?

Ik had XP opnieuw geinstalleerd en toen deden de video's het niet. Iemand vond een videokaart voor me en toen deden ze het wel. Maar niet helemaal goed dus.

En heb je ook de juiste/laatste drivers van die kaart geinstalleerd?
En de eventuele oude nog aanwezige drivers van andere kaarten verwijderd?

A.J. zei:
En heb je ook de juiste/laatste drivers van die kaart geinstalleerd?
En de eventuele oude nog aanwezige drivers van andere kaarten verwijderd?

Ik heb voor de rest niks geinstalleerd of verwijderd.

Dan is de reden dat je videokaart het slecht doet dus dat je eerst je drivers moet installeren.

A.J. zei:
Dan is de reden dat je videokaart het slecht doet dus dat je eerst je drivers moet installeren.

Bedankt Franz.

AJ: moet ik dus eerst dat ding oninstalleren, dan de drivers doen en dan weer de kaart?

Kijk, dit is het. Ik weet er verder geen raad mee :o Kan iemand me uitleggen hoe je de drivers zoekt enzo?

Voor een onboard videokaart ga je naar de moederbordfabrikant en zoek je daar je drivers voor jou type moederbord, voor een losse, dus pci of agp videokaart, ga je naar de fabrikant van die kaart en haal je daar de drivers op.

kijk in everest ff bij computer>overzicht>scherm
daar word aangegeven welke kaart je hebt, en aan de hand daarvan kun je(of wij) de goeie drivers erbij vinden

Leidenschaft zei:
Heb ik een losse of een onboard? Sorry, ik heb hier niet zo'n verstand van :o

:confused:

Als de videostekker op een pci kaart is aangesloten zit deze in/op zo'n soort sleuf achterop je pc, anders zit hij op een aansluiting op het moederbord bij de usb, printer, com, muis, etc. en toetsenbordaansluitingen.

:confused:

volgens mij is dit een fop want hij geeft niet door wat voor type videokaart het is:evil: ik zie niet in wat het probleem is maar zo te zien moet die windows mediaplayer op w xp werkenn (het is koud brrrrrrr) want op een oudere windows heb je niet zo een windows media player of het videogeheugen is van oudere kwaliteit te weinig viedeogeheugen(jij gek doen dan ga ik ook gek doen) waar moet dat heen met de toekomst man

Laatst bewerkt:
StoneyCity zei:
volgens mij is dit een fop want hij geeft niet door wat voor type videokaart het is:evil: ik zie niet in wat het probleem is maar zo te zien moet die windows mediaplayer op w xp werkenn (het is koud brrrrrrr) want op een oudere windows heb je niet zo een windows media player of het videogeheugen is van oudere kwaliteit te weinig viedeogeheugen(jij gek doen dan ga ik ook gek doen) waar moet dat heen met de toekomst man
kijk, dit is dus een antwoord wat eg nergens op slaat.
hier heeft niemand wat aan:confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan