Videokaart doet het slecht

Status
Niet open voor verdere reacties.
StoneyCity zei:
volgens mij is dit een fop want hij geeft niet door wat voor type videokaart het is:evil: ik zie niet in wat het probleem is maar zo te zien moet die windows mediaplayer op w xp werkenn (het is koud brrrrrrr) want op een oudere windows heb je niet zo een windows media player of het videogeheugen is van oudere kwaliteit te weinig viedeogeheugen(jij gek doen dan ga ik ook gek doen) waar moet dat heen met de toekomst man

1. Zij.
2. Het spijt me voor je, het is geen fop.
3. Er is wel een probleem, maar die zie je niet zo goed op een screenshot.

kun je je vidoekaart type dan doorgeven? die is meestal te vinden op het chip van de videokaart (de chip is zoéen vierkante zwarte plaatje dat erop gesoldeerd is)

is er geen chip te vinden kijk dan ff goed naar de vidoekaart kan ook ergens opstaan met witte letters(meestal)

zodra je het gedaan hebt kunnen we je een link aanbieden om drivers voor je videokaart te downloaden

een losse videokaart is een vidoekaart dat in de sleuf kan worden geplaatst agp,pci,etc
een onboard videokaart is een (videokaart) videobesturing dat in het moederbord zit bij de poorten lpt, com, ps2, (usb), (onboard audio)

Laatst bewerkt:
Ik denk dat ik een onboard ding heb. Marre, kan ik dat type niet met Everest uitzoeken dan?

als je zo een onboard dingetje hebt moet je juist het type van je moederbord opgeven dan kunnen we de drivers ervan vinden

maak je kast open schroef de linkerdeksel open en geef je moederbord type die staat op je moederbord met witte letters gedrukt

opmerking: die witte letters kan tussen je kaarten bevinden:thumb:

Au, kan het echt niet zonder je dinges open te schroeven? Dan wordt het lastiggg.

Ook met Everest kun je zien welk moederbord je erin hebt zitten.

Leidenschaft zei:
Au, kan het echt niet zonder je dinges open te schroeven? Dan wordt het lastiggg.
kan ook te vinden zijn op de handleidingboekje van je motherboard als je die nog hebt

Dat schiet niet op zo.:confused:

Geef dan maar de naam en typenummer van je pc, als het geen klaptop is, dat zou ook zo maar kunnen.:evil:

Als je verder kijkt met Everest kun je ook de grafische kaart ontdekken, type, nummer, etc, die mag je ook laten zien.

Laatst bewerkt:
Lange Pier zei:
Dat schiet niet op zo.:confused:

Geef dan maar de naam en typenummer van je pc, als het geen klaptop is, dat zou ook zo maar kunnen.:evil:

Als je verder kijkt met Everest kun je ook de grafische kaart ontdekken, type, nummer, etc, die mag je ook laten zien.

Fujitsu Siemens Computers, is dat de naam?
En de serial number is: YBEM396882

En waar kan ik de grafische dinges vinden?

Trouwens: dat everest prog blijft niet op mijn computer staan als ik hem installeer :confused: Hoe kan dat?

Bedankt. Kun je me alleen uitleggen hoe het precies moet? Ik snap er geen bal van :o

Leidenschaft zei:
Bedankt. Kun je me alleen uitleggen hoe het precies moet? Ik snap er geen bal van :o

Ik ook niet.:confused:

Je kunt gewoon bij de driver update " Automatic driver update with DeskUpdate" deze aanklikken als je dat serienummer hebt ingegeven en je cookies acceptatie goed hebt ingesteld in de opties voor internet explorer.

Of bedoel je progje, die heb je dan niet meer nodig.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan