Videokaart doet raar !?

Status
Niet open voor verdere reacties.

fallingdutchman

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 okt 2008
Ik heb sinds kort andere videokaart in mijn computer gezet, maar zodra ik een video probeer af te spelen (in wmp) of een bepaalde applicatie start gaat mijn beeld knipperen en loopt heel mijn computer vast.

Is mijn kaart kapot of is er iets anders aan de hand?

(fx5500)

je moet je computer wel opnieuw aanpassen aan je videokaart natuurlijk...
als je dat niet doet dan kan hij gaan knipperen en loopt hij vast

veel geluk! :o

Heb je de oude drivers goed gedelete en de nieuwe er op gezet? Vervolgens, als je codecs hebt, kan je beter herinstallen. Oja, wat voor videokaart had je en heb je nu?

je moet je computer wel opnieuw aanpassen aan je videokaart natuurlijk...
als je dat niet doet dan kan hij gaan knipperen en loopt hij vast

veel geluk! :o

Waarom vertel je er dan niet even bij hoe TS dat moet doen. Zo is het weer eens een nutteloos antwoord op een serieuze vraag!

@ts

Heb je voor je de nieuwe kaart plaatste ook de drivers van de oude kaart verwijdert en vervolgens de drivers van de nieuwe kaart geplaatst?

En inderdaad, welke kaart had je eerst en welke heb je nu?

Laatst bewerkt:
Waarom vertel je er dan niet even bij hoe TS dat moet doen. Zo is het weer eens een nutteloos antwoord op een serieuze vraag!

@ts

Heb je voor je de nieuwe kaart plaatste ook de drivers van de oude kaart verwijdert en vervolgens de drivers van de nieuwe kaart geplaatst?

En inderdaad, welke kaart had je eerst en welke heb je nu?

Eerst had ik zo'n intergrated chip. Maar als ik alle oude drivers verwijder krijg ik steeds meldingen van nieuwe hardware gevonden en heb ik ook geen internet meer. Ik heb wel de drivers van mijn nieuwe videokaart (fx5500) geïnstalleerd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan