videokaart draait slechts agp 1x

• Onderwerp starter Onderwerp starter ppeee
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

ppeee

Gebruiker
Lid geworden
2 jan 2005
hallo, agp 1x doet de radeon 9600 op de hp pavillion 431
system=1500mhz 256 ddr-sdram.
het blijkt dat ie op 4x kan draaien, hoe kan dat ingesteld worden? in bios alleen te zien dat ie op agp gezet kan worden. hoe moet dat? of waar zou ik antwoord kunnen vinden? dank pg

AGP-drivers geïnstalleerd? (dus niet de drivers van de kaart, maar van het moederbord).

Dan t antwoord: Ondersteunt jouw moederbord wel agp 4x???

//mod//
Niet iedereen is even goed in de Nederlandse taal. Denk aan dislectische personen en mensen die vroeger geen onderwijs hebben gehad om wat voor reden dan ook. Houd je commentaar dan ook voor je, voordat je mensen in de grond trapt. Ben je van mening dat je iets aan het taalgebruik moet doen, ga dan naar een huiswerkforum.
//mod//

Laatst bewerkt door een moderator:
waar zou ik dan drivers voor dat agp (mob?) kunnen vinden? mob is een award medailon 6.oo pg en bij phoenixs zie ik daar niets over vermeld. dank,dank voor de eerste reacties

sorry, ja deze agp moet 4x zijn,everest prog toonde dat aan en ''sandra'' ook. (is de taal al wat duidelijker lieve mensen?)

De drivers voor het systeem vind je op de site van HP. Over het algemeen staan ze ook op de CD-rom die bij je systeem wordt geleverd.

//mod//
Niet iedereen is even goed in de Nederlandse taal. Denk aan dislectische personen en mensen die vroeger geen onderwijs hebben gehad om wat voor reden dan ook. Houd je commentaar dan ook voor je, voordat je mensen in de grond trapt. Ben je van mening dat je iets aan het taalgebruik moet doen, ga dan naar een huiswerkforum.
//mod//

Houd dan je commentaar voor? Zij stellen toch de vraag.
Iedereen in nederland behoort een stukje te kunnen typen in leesbaar nederlands. De een zal zijn stuk wat vaker moeten doorlezen, dan de ander.
De vraagsteller kan zijn best doen.
Het gaat mij niet om een typefout zoals bij dyslectie.

Ik zou het op prijs stellen als jij mijn reactie niet wil weghalen, omdat jij je kennelijk aangesproken voelt. Het is een reactie die ik opbouwend bedoel, dus kan die ook blijven staan.

maar het schijnt me toe dat mijn vraag is begrepen,ik ga dus nu naar hp of ik daar agp drivers kan vinden. dank dank.

Heb je iets gevonden?
Zou een bios-update ook niet kunnen helpen?
Kijk dus daar ook naar.
(mocht je een update vinden: kijk dan even of er iets over agp genoemd wordt)

ik had eerder drivers +controlpanel van ati geinstaleerd,later heb ik dat nog een keer gedaan en wat bleek? toen zat bij die controlpanel wel een smartgard onderdeeltje en daarmee kon agp op 4x worden ingesteld. Sandra gaf aan dat het nu op 4x draait. raar dat die controlpanel eerst geen smartgard had.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan