waerdteddy
Gebruiker
- Lid geworden
- 21 feb 2003
Ik heb na veel ellende mijn XP systeem veranderd in Windows 7 en dacht van alle ellende af te zijn, maar ik heb een mooie 20 inch monitor overgenomen van iemand en nu krijg ik het beeld niet goed. Het blijkt dat een 20 inch monitor 1600x1200 als instelling nodig heeft en dat geloof ik ook wel, maar mijn computer geeft deze instelling bij het beeldscherm niet weer, ik kan het dus niet selecteren. Op zich niet mis mee zou je denken, dan doe je toch gewoon een andere instelling, maar als ik dit doe valt de totale taakbalk onderin weg en dat is heel ellendig.
Ik dacht dat het dan wel aan de drivers zou kunnen liggen, maar in beheer wordt mijn videokaart alleen aangeduid met algemeen en dus niet de specifieke ABIT siluro kaart die erin zit. Na veel zoeken op internet kom ik op heel veel sites die alleen maar geld willen kloppen.
Op de site van ABIT staat deze kaartdriver ook niet ( gaat niet verder als windows XP ).
Opop de cd die ik bij de kaart heb staat GT173 M .
Wie weet een oplossing ??
Ik dacht dat het dan wel aan de drivers zou kunnen liggen, maar in beheer wordt mijn videokaart alleen aangeduid met algemeen en dus niet de specifieke ABIT siluro kaart die erin zit. Na veel zoeken op internet kom ik op heel veel sites die alleen maar geld willen kloppen.
Op de site van ABIT staat deze kaartdriver ook niet ( gaat niet verder als windows XP ).
Opop de cd die ik bij de kaart heb staat GT173 M .
Wie weet een oplossing ??