Videokaart driver

Status
Niet open voor verdere reacties.

kariin

Gebruiker
Lid geworden
22 jul 2007
Hallo,

Ik heb onlangs windows 7 op mijn samsing NP-510 geinstalleerd maar nu kan ik windows live movie maker niet openen.
Hij mist volgens mij de driver van de video kaart.
Nu heb ik al wat gegoogled maar kan geen goede driver vinden, kan iemand mij helpen?

MVG Karin

Dit programma had ik idd eerder ook altijd!! maar wanneer ik hem nu ga installeren zegt hij dat hij geen bijpassende hardware kan vinden :confused:

Kan iemand mij misschien nog helpen ?:o
Ik heb NVIDIA voor de her instalatie van mijn laptop ook op mijn laptop gehad.
Snap er daarom niets van dat hij nu zegt dat hij geen compatible hardware kan vinden :confused:

Ik kan nu geen windows movie maker gebruiken en dat heb ik nodig hihi

Hallo,

Ik heb onlangs windows 7 op mijn samsing NP-510 geinstalleerd maar nu kan ik windows live movie maker niet openen.
Hij mist volgens mij de driver van de video kaart.
Nu heb ik al wat gegoogled maar kan geen goede driver vinden, kan iemand mij helpen?

Ik gebruikte altijd de NVIDIA driver maar als ik die nu weer wil instaleren zegt hij dat de hardware niet compatible is.
Is dat dan dat ik niet de goede versie heb??? Ik ben helemaal confussed hahaha

MVG Karin

Er zijn verschillende versies van de 510, maar de meest normale heeft intel HD graphics. Die kun je vinden bij intel

Ik heb die ook geprobeerd maar lukt niet :S maar moet in niet die van NIVDIA ofzo hebben??

Sorry haha ;) het idd een tijdje geleden da ik hier al over gepost heb en het is me nogsteeds niet gelukt :s

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan