afghano
Gebruiker
- Lid geworden
- 2 jan 2008
Hallo allemaal,
ik heb een hele rare vraag/probleem. Als ik mijn computer opstart, dan begint de fan op mijn videokaart op 100% te draaien. Ook krijg ik geen beeld (aan/uit knop van mijn monitor blinkt).
Dit probleem kan ik verhelpen door:
- PC uitzetten.
- De 6 pin voeding van mijn videokaart eruit te halen
- Mijn pc op te starten (natuurlijk draait de fan van mijn videokaart dan niet en heb ik ook geen beeld)
- Mijn pc uitzetten
- De 6 pin voeding weer in mijn videokaart stoppen
- De pc opnieuw starten
Als ik dit allemaal in die volgorde gedaan heb, krijg ik weer beeld en werkt alles perfect. Beetje raar..
Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? Het is namelijk vervelend om dit elke keer opnieuw te moeten doen als ik gebruik wil maken van mijn pc.
Enkele specs:
- Videokaart: amd radeon 7770 ghz edition
- Voeding: ms n650 650 Watt.
- Moederbord: NVIDIA® nForce® 630i (MCP73-PV)
alvast bedankt!
ik heb een hele rare vraag/probleem. Als ik mijn computer opstart, dan begint de fan op mijn videokaart op 100% te draaien. Ook krijg ik geen beeld (aan/uit knop van mijn monitor blinkt).
Dit probleem kan ik verhelpen door:
- PC uitzetten.
- De 6 pin voeding van mijn videokaart eruit te halen
- Mijn pc op te starten (natuurlijk draait de fan van mijn videokaart dan niet en heb ik ook geen beeld)
- Mijn pc uitzetten
- De 6 pin voeding weer in mijn videokaart stoppen
- De pc opnieuw starten
Als ik dit allemaal in die volgorde gedaan heb, krijg ik weer beeld en werkt alles perfect. Beetje raar..
Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? Het is namelijk vervelend om dit elke keer opnieuw te moeten doen als ik gebruik wil maken van mijn pc.
Enkele specs:
- Videokaart: amd radeon 7770 ghz edition
- Voeding: ms n650 650 Watt.
- Moederbord: NVIDIA® nForce® 630i (MCP73-PV)
alvast bedankt!