Videokaart FX5500

Status
Niet open voor verdere reacties.

ert

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2005
Berichten
3
Hey. Ik heb een slecht videokaart en zou een niuwe willen kopen. Ik zou dit videokaart(Aopen Geforce FX5500 128Mb Tv/DVI) willen kopen maar weet niet of die heel goed is voor games. Kan je spellen zoals half-life 2 mee spelen. Want ik moet echt ene hebben dat goed is in games. Elke informatie is welkom.

Bedankt
 
de 5xxx versies van nvidia zijn niet al te best.

Budget-kaart is de 9600xt van ati
9800pro
9800xt
6600gt van nvidia

Daarna kom je in de prijsklasse hoger...

Dus deze 4 zijn geschikt. De 6600gt is het beste.

Wat is de rest van je systeem?
 
Eigenlijk had ik mijn pc gekocht voor werk enz.., dus daarom hab ik niet veel in mijn systeemkast.


Videokaart: NVIDIA RIVA TNT2 M64 (memory size=32mb)
Moederbord: Socket A K7S5A
Hardeschijven:Maxtor120gb, Maxtor30gb

Ik heb eigenlijk gezegd dat het heel goed moet zijn voor games maar ik bedoelde niet echt zo'n een dure van 400euro.
Als iemand me kan zeggen wat voor videokaart (ongeveer tussen60 en 80 euro) goed zou zijn voor dit systeem. Ik weet ook mijn moederbord is 4agp en dat werkt niet goed met de meeste recente videokaarten. Dus iemand een idee voor een moederbord(maximum 50euro). Bedankt.
 
het werkt wel op 4x agp.

Ik vrees alleen dat je voor de prijs die je over hebt voor je videokaart halflife niet op hoog niveau kunt spelen.

Maar je kunt het er wellicht wel mee spelen. Welke processor zit er in?

Ik zou eens kijken naar de 9600-serie van ati.
http://www.tweakers.net/pricewatch/72091?Landfilter=All
Is een prima kaart, maar wel ietsjes duurder dan je budget.
 
videokaart

Als ik jouw was zou ik eens op marktplaats ofzo gaan kijken voor een 2ehands kaartje, een 2e hands radeon 9600 pro heb je wel voor dat geld;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan