videokaart geeft fout in apparaatbeheer

Status
Niet open voor verdere reacties.

kwajong67

Gebruiker
Lid geworden
9 aug 2011
Hallo ik heb een fujitsu siemens esprimo E5905.
In apparaatbeheer krijg ik bij de videokaart de volgende melding: Dit apparaat heeft onvoldoende vrije bronnen die kunnen worden gebruikt. (Code 12)

er zit geen tweede videokaart in

wat kan het probleem zijn en beter nog wat kan ik er aan doen

besturingssysteem is windows 7

En dit is een (super-)oude computer, (dus, wat mij betreft) met specificaties en apparatuur die niet voor Windows 7 geschikt zijn.
Zie hier

En sinds wanneer heb je dit code 12 probleem?

Je zou kunnen kijken of de fix-it utility helpt op deze link , maar ik denk gewoon dat de specificaties niet geschikt zijn voor Windows 7.

Tijs.

Laatst bewerkt:
zo super oud is die ook al weer niet toch een 3ghz processor fix it lost het niet op

Hij is wel degelijk superoud.

En sinds wanneer heb je dit probleem? [Dat vroeg ik eerder al.]

Tijs.

Hoeveel RAM geheugen zit erin?
Volgens de specs heeft ie onboard graphics,misschien niet genoeg geheugen meer vrij daarvoor....

er zit 2,5 gig geheugen in en ik heb dit probleem nadat ik hem heb gekocht een week geleden en dat ik er windows 7 op heb gezet eerst niet maar na wat updates wel

ik heb helaas niet de centen om een supernieuw systeem aan te schaffen

Enige wat ik zou kunnen bedenken is te kijken in de BIOS instellingen van de computer.
Kijk of je daar (ergens) een instelling tegenkomt dat "Plug 'n Play OS" heet (of vergelijkbaar), en kijk op welke waarde die staat (Yes of No).

Als ik het goed begrepen heb zou die instelling (eigenlijk) op No moeten staan, dus dat de BIOS de resources indeelt/verdeelt, niet Windows.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan