Videokaart gewisseld en nu werkt 1 spel niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nodakear

Gebruiker
Lid geworden
3 mrt 2010
Hallo,

Ik heb mijn videokaart Nvidia Geforce 9800GT2 vervangen voor mijn oude Nvidia Geforce ENGTX 280 1GB. Nu werkt opeens 1 spel genaamd sacred 2: Fallen angel ineens niet meer. Daarvoor met de 9800 dee die het nog wel. Hij geeft nu een melding dat het spel niet meer werkt en er wordt een oplossing gezocht, vrijwel direct erna verandert het in, zodra er een oplossing is laten we het u weten.

Heeft iemand een idee waarom een spel het ineens niet meer kan doen na vervanging van de videokaart? Ik heb zelfs de options.ini file van het spel verwijderd in de hoop dat dit zou resulteren in een reset van de grafische instellingen in het spel maar dit had geen resultaat. Ook heb ik het spel ge-dé-installeerd en ge-her-installeerd. Ook dit had geen resultaat.

Voor het geval het handig is zijn dit mijn specs van mijn PC:

CPU: 2.6Ghz i7
RAM: 6GB
Video: ENGTX 280 1B (Nvidia Geforce)
Mainboard: Rampage II extreme (Van Republic of Gamers)
Chipset: Intel X58

videokaart

Zit er geen video optie in de config van het spel bij een nieuwe installatie
pc opnieuw opstarten en van voor af aan beginnen met deinstall, installatie van het spel
nieuwste driver wel update

Laatst bewerkt:
Als je bedoeld of ik een config setup heb voor ik het spel opstart dan nee. In het options.txt bestand zie ik ook niks staan over resolutie eigenlijks, maar er staat behoorlijk veel in dus miss lees ik erover heen.

En mijn videokaart driver is up to date. Als dat is wat je bedoeld met "nieuwste driver wel update"??

Je text is een beetje onduidelijk met wat je precies bedoeld :confused:

Plus ik had het spel al ge-de-installeerd en ge-her-installeerd

Ohja, me andere spellen werken nog wel steeds na de videokaart wijziging

Laatst bewerkt:
Ik heb miss iets gevonden dat op de forum site van het spel staat, maar dat kan ik pas over een week ofzo testen. Als het werkt zet ik deze vraag wel op opgelost, als het niet werkt, dan hoop ik dat 1 van jullie nog een idee heeft hehe

Het is me niet gelukt het voor elkaar te krijgen met de opties die ze me gaven. Op de 1 of andere manier is het spel nu totaal verknoeid ofzo en wil het niet meer draaien op deze PC.

Heeft iemand miss ervaring gehad met dit probleem en weet miss hoe het opgelost kan worden?

Het spel is dus sacred 2 fallen angel en het werkt niet meer na het vervangen van de videokaart. Ik heb de oude kaart ook weer terug gezet in de PC en ook dit had geen resultaat. Ik heb het spel geprobeerd te starten zonder de patches van het spel te installeren en ook dit hielp niet.... Het spel is behoorlijk in de war nu. Ik hoop dat iemand dit heeft meegemaakt en een oplossing weet. Als laatste redmiddel zou ik miss win 7 helemaal opnieuw kunnen installeren op een kale HD weer maar dat vind ik wel heel erg radicaal.

Dus... hopelijk weet iemand iets voor ik radicaal moet gaan worden :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan