Videokaart gezeur

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sera

Gebruiker
Lid geworden
18 feb 2007
Berichten
23
Hallo iedereen,

Ik zit nu al een paar maand te klooien met mijn videokaart. Hij heeft het altijd goed gedaan totdat hij onder het gamen van Guild Wars en Call of Duty 5 de volgende problemen gaf:
- graphics andere kleuren
- blokjes door het scherm heen
- balken door het scherm heen
- scherm valt uit met melding: Beeldschermbestuursprogramma reageert niet meer en word hersteld.
- BSOD

Dit gebeurde onder het gamen. Minimaliseerde ik het spel en vergrootte ik het weer dan was het opgehouden op 1 punt na. Ik had toen heel veel kleine witte blokjes over mijn scherm heen.

Van alles heb ik geprobeerd:
PC opnieuw geinstalleerd. Nieuwe drivers, oude verwijderd. Handmatig drivers geinstalleerd. Windows laten zoeken. Echt ALLES!

Laatst heb ik er een nieuwe koeler in laten zetten, Ik dacht mss dat het door de temperaturen van de pc kwam. Maar nèè het mocht niet zo zijn. Nu krijg ik zelfs een opstart error :
"Kan de module niet vinden , C:\\Windows\System32\NvCPL.dll "

iets in die trend.

Ik sta op het punt er een nieuwe in te laten zetten, Maar eerst wil ik nog wat dingen proberen.
Kunnen jullie me helpen!?

Groeten, Sera.
 
Als het artifacts zijn die je te zien krijgt is ie volgens mij overleden.
 
Overleden, Oftewel kapot?

Ik hoorde dit al eerder, maar wil of kan het niet geloven omdat ik hem niet zo lang heb. Heb er ook nix verkeerds mee gedaan ofzo.

Hoe kan dat dan?
 
Misschien een keer flink te heet geworden.

Overleden = Kapot

Het is overigens nog helemaal niet zeker dat hij kapot is. Als je hem nog niet zo lang hebt zit er waarschijnlijk nog garantie op.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan