Videokaart gezocht....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zelfde kaart van ati of club3d hebben volgens mij dezelfde afmetingen. Kijkend naar mijn eigen nvidea kaart, die is ook te groot voor jou kast.

Maar heb je nou inderdaad die platte of niet?

Nou ben ik zelf niet echt op de hoogte van videokaarten met een smallere afmeting. Zou ook niet weten waar je die zou kunnen halen.

Misschien iemand anders hier die dat weet?

En eventueel kan je de hele pc overzetten in een "normale" kast?

zijn alle videokaarten zo groot dan?

En als achterop een spel staat dat de videokaart 64mb moet zijn.
wat betekent dat?

Dat de videokaart minstens 64 mb eigen geheugen nodig heeft om het spel te kunnen draaien.

Vast niet alle kaarten zijn zo groot, maar goed, echt zeker weet ik dat niet. Zou ook niet weten waar je ze dan zou kunnen krijgen en of ze misschien duurder zijn, enz.

deze dan?
vga Asus A9250 128 mb
is ie een beetjke goed?
MSI NX7300GT - 256 mb - ddr2 - pci-express
Asus X850XT 256mb videokaart met Zalman VF-700Cu koeler
geforce 8400gs 256mb

Ik denk dat dit wel een goede is:
geforce 8400gs 256mb .
volgens mij ook niet zo groot

Als ze niet passen maakt dat niet uit lijkt me. Sorry, maar ik ga niet steeds van elke kaart die je noemt op zoek naar de afmetingen. Dat kan je zelf ook doen.

Waarom wil je eigenlijk een nieuwe kaart? Want dat is eigenlijk nog helemaal niet duidelijk en misschien heeft het wel totaal geen zin met je huidige systeem.

Ja ok, maar wat wil je verder? Straks wil je ook nfs undercover spelen misschien en kan je meteen alles gaan vervangen. En dankzij de afmeting van je kast is dat allemaal erg lastig.

is er dan niet gewoon de optie om de kast gewoon wat hoger te maken?
De pc zelf staat toch onder mijn bureau....?
Of is dat gevaarlijk?

Geen idee of dat kan. Ik heb hier nu eenmaal niet zoveel verstand van. Denk dat je beter je geluk kan beproeven bij iemand anders hier op de site.

Succes

maar die van 25 is wel goed als voor "eventjes"???
iig voor Carbon?

Welke van 25? Ik heb ze niet opgezocht. De eisen voor het spel staan al in dit topic, vergelijk ze met elkaar zou ik zeggen.

Ik ben bang dat ik je moet teleurstellen.

http://h20000.www2.hp.com/bizsuppor...support/SupportManual/c00298172/c00298172.pdf

Hierin staat ergens dat er geen pci express of AGP-poort in de pc zit.
Alleen een pci-videokaart kan je kwijt.

Die zijn er wel, maar het zal lastig zoeken worden.
http://www.salland.eu/product/76536/club3d-radeon-hd2400pro-256mb-256-mb-cga-246p.html
De enige normaal geprijsde die ik kan vinden.
Deze past ook nog eens in je kast.

Ik denk dat je beter aan je ouders kan vragen of ze je niet kunnen sponsoren wat betreft een nieuwe pc... ;)

Alleen die van ErpCity is toch ook PCI Express?
Dat kon toch niet?
Maar bedankt voor het zoeken, ik denk dat een van beide het gaat worden.....:thumb:

Bedankt!

Welke beide? En heb je opgelet?

Als je inderdaad alleen pci hebt, kan je daar niet een pci-e kaart in stoppen. En of het spel met een andere kaart wel gaat werken...

Test het eens hier: www.canirunit.com

Spel in lijst opzoeken en test uitvoeren.

Vermeld hier de uitslag!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan