Videokaart goed genoeg?

Status
Niet open voor verdere reacties.

bigadje

Gebruiker
Lid geworden
31 okt 2004
Ik heb onderstaand systeem.
Speel graag COD 2 en COD 4.
COD 4 loopt goed, alleen COD 2 geeft vreemd genoeg problemen.
Is mijn videokaart goed genoeg, welke raden jullie mij eventueel aan?

Groet
Arnold

Operating System
OS Name Microsoft® Windows Vista™ Home Premium

Center Processor
CPU Name Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU E6550 @ 2.33GHz

Memory Resource
Total Memory 2046MB

Video Adapter
Name ATI Radeon HD 2400
Video Processor ATI Radeon Graphics Processor (0x94C3)
Manufactory ATI Technologies Inc.
Video Architecture VGA
DAC Type Internal DAC(400MHz)
Memory Size 256MB
Memory Type Unknown
Video Mode 1280 x 1024 x 4294967296 kleuren
Current Refresh Rate 60Hz

Oh ja.
Als ik inlog op een server, gaat de ping ineens omhoog. Log ik in heb ik bijvoorbeeld een ping van 145, wat op XP normaal is, schiet deze ineens omhoog met wel 30/40. Dit heb ik op alle servers.

ik heb een ander vraag ik heb de sapphire hd2600 xt voor cod4 en elke keer asl ik cod4 opstart sluti de pc automatisch af en start die opneiuw op !?!? weet iemadn hoe dit kan stuur anders mailtje naar yantjuh-@live.nl

Dan ligt dat denk ik eerder aan je spel dan aan je videokaart.Want als cod4 goed loopt en COD2 niet dan ligt dat absoluut niet aan je videokaart.

@zerosrstyle: Welkom Helpmij! Maar het is niet beleefd om in iemands toppic zelf vragen
te stellen en daarom raad ik je aan even een eigen toppic te openen waarbei je vast
ook nog eens meer antwoorden krijgt!:thumb:

maar ik heb geen cod 2 maar weet jij wat het dan kan zijn kijk ik heb een neiuwe videokaart een goede maar elke keer als ik cod4 start krigj ik zwart scherm en sluti de opc af en start die hem opnieuw op weet ieamdn hoe dat kan?!!?!?

maar ik heb geen cod 2 maar weet jij wat het dan kan zijn kijk ik heb een neiuwe videokaart een goede maar elke keer als ik cod4 start krigj ik zwart scherm en sluti de opc af en start die hem opnieuw op weet ieamdn hoe dat kan?!!?!?

De eerste antwoord was niet voor jou bedoeld.
Maar zoals ik al zei het is niet beleefd in iemand anders z'n toppic jou eigen
vragen te stellen. En daarom raad ik je aan een toppic op te stellen met jou eigen
vraag zodat anderen je daarbei kunnen helpen!:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan