Videokaart hulp!!!!!!!!!!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

hatseflats

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 dec 2004
Toen mijn pc vastliep omdat er allemaal strepen in het beeld kwamen, en hij niet goed meer opstartte, heb ik mijn bios gereset. Toen ik de drivers wilde installeren kreeg ik een foutmelding. Uitendelijk kon ik de drivers in vga modus installeren maar, in normale modus krijg ik nu allemaal rare kleuren of soms gewoon een zwart scherm. Ik kan de pc niet meer naar een herstel punt brengen, en de pc doet het alleen nog maar in veilige modus.

WIE KAN MIJ HELPEN???!!!???

Is mijn videokaart soms stuk (9800 Pro 128mb)

Ik heb de bon nog, heb ik kans dat ik hem kan ruilen?

probeer er eerst een andere videokaart erin te zetten en kijken wat die dan doet!:)

Ik heb nu in veilige modus op dezelfde pc een bios van 9800 XT geladen. En wat krijgen we nou? Drivertjes geinstalleerd en hij doet het.

Zet ik hem weer terug naar Pro zelfde probleem weer. Heb de drivers weer in veilige modus verwijdert en opnieuw geinstalleerd, leek goed te gaan, maar na het inloggen weer allemaal gekke kleuren.

Snapt iemand het nog?

probeer die videokaart eens in een andere pc, vermoedelijk is namelijk de videokaart gewoon kapot.
Werkt ie daar ook niet, dan is de kaart kapot..

Laatst bewerkt:
Ik heb hem nu naar de fabrikant gebracht. Hoop dus dat ze niet zien dat ik atitool of winflash heb gebruikt.

Ik had alles op default gezet en toen weggebracht.

Wat is de kans dat ik een nieuwe krijg??? :rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan