Videokaart in laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

the cable guy

Gebruiker
Lid geworden
18 jun 2001
Hallo,

Ik ben van plan een laptop te kopen en wil er zoals gewoonlijk op kunnen internetten, office gebruiken en Medal Of Honour Allied Assault spelen.

Nu is de vraag of de videokaart Ati Radeon Xpress 200 128mb shared dit spel kan draaien? Het spel is al oud en heeft volgens mij geen top videokaart nodig.

Zo niet welke kaart/laptop raden jullie aan?

MVG,

Pim

Zeker weten doe ik het niet maar ik zou er niet vanuit gaan.
Ik heb zelf een HP met een ATI Radeon Xpress 200M shared erin en daar draait CoD1 niet lekker op.
Ik weet dat MoH iets ouder is maar ik zou er niet echt vertrouwen in hebben dat deze kaart ook dit spel goed laat draaien.

Hey,

Als ik jou was zou ik dan een laptop kopen met een videokaart die gebruik maakt van een eigen geheugen en niet "shared". De laptop die jij voorsteld plukt 128 MB weg van het werkgeheugen. Stel dat je specs zijn:

......
512 MB werkgeheugen
Videokaart 128 MB shared geheugen
.....

In feite beschik je dan maar over 384 MB werkgeheugen

Een laptop met videokaart die over zijn eigen geheugen beschikt kan waarschijnlijk ook iets nieuwere games spelen. (Heb zelf eentje en daar draait "Need for Speed Most Wanted" vrij vlot op.

BEdankt voor jullie antwoorden.

Ik dacht zelf ook al dat het twijfelachtig was of een shared videakaart dit spel zou draaien. Ik ga dan ook zoeken naar een laptop met een "echte" videokaart!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan