Videokaart Inspiron 8200

Status
Niet open voor verdere reacties.

janus1janus1

Gebruiker
Lid geworden
7 apr 2005
De videokaart van mijn laptop Dell inspiron 8200 is defect. Na behoorlijk wat mailverkeer en formulieren invullen heb ik eindelijk een offerte van Dell ontvangen met de mededeling dat dat grapje 380 euro gaat kosten.
Het komt mij erg duur over of is dit normaal.
Heeft iemand wellicht een andere oplossing?
bij voorbaat dank
Janus

Die € 380 is dan wel inclusief de "demontage" en montage.... daar gaat wel een half uurtje in zitten....

Ik heb in Nederland zou gauw even geen shop gevonden die hem heeft liggen, maar daar kun je natuurlijk zelf ook even naar Googelen.... In de U.S.A. kost het board*, bij betrouwbare webshops die ook worldwide shippen, exclusief verzending, tussen $ 79,95 en $ 99,95... dat is dus tussen € 62 en € 78... verzendkosten zijn in hoge mate afhankelijk van hoe snel je het ding in huis wilt hebben [2 dagen of 1 week]...

Dus: als je handig bent, of je hebt een handige neef, buurman, kennis, etc. ...............

* Geforce 4 Go 440 64MB

Laatst bewerkt:
Ik denk dat het aardig in die richting zal gaan. Een 'losse' videokaart voor een laptop is meestal dusdanig aangepast qua afmetingen dat je toch bij de fabrikant terecht komt.
De prijs van een losse videokaart voor een laptop ligt ergens vanaf € 130 voor een simpel model tot zo'n € 250 voor een fraai exemplaar. Tel daarbij het uurloon op (en verzending waarschijnlijk) en je zal al gauw aan dat bedrag komen.

p.s. zeker geen garantie meer?

Wil je het specifieke Dell board, dan kun je het eventueel ook in de U.K. bestellen... maar dan is het ietsje prijziger: $ 139,95 oftewel ongeveer € 110

Zie hier:http://www.impactcomputers.com/5j149.html

Maar ook hier geldt: even Googelen voor de beste prijs.....

MAESTRO12 voor de BESTE KOOPJES! :D

Die prijs slaat inderdaad werkelijk alles! Bravo.... Voor dat prijsverschil ging ik toch even in m'n omgeving naar een "semi prof" zoeken die 'm voor een tientje inbouwt........

Laatst bewerkt:
hartelijk dank voor alle suggesties tot nu toe. De site van utratec biedt veel mogelijkheden maar de videokaart die ik nodig heb staat er natuurlijk niet bij.
Ik ben op zoek naar MOBILITY RADEON 9000 voor een scherm 1600x 1200.

zegt iemand dit iets?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan