videokaart installeren of inschakelen!

Status
Niet open voor verdere reacties.

siebie123

Gebruiker
Lid geworden
25 jan 2011
ik heb een paar weken geleden een virus gehad en heb heel mijn computer opnieuw moeten installeren. heb dat gedaan maar op de een of andere manier is mijn videokaart niet geinstalleerd? ik wil gewoon weer spellen spelen op mijn computer:)dus ik heb al een beetje rondgezocht en dan kom ik vaak tegen van ga naar 'start' dan naar 'uitvoeren' dan intypen 'dxdiag' dan onder het kopje beeldscherm kijken en dan kijken wat voor videokaart je hebt maar bij mij staar er: N.V.T. en als ik naar apparaatbeheer gaat dan staat er: NVIDIA GeForce 8600 GTS dan klik ik daarop en dan staat er: Dit apparaat is gestopt omdat er problemen zijn gerapporteerd. ik heb hier wel een paar cd's liggen van ASUS maar ik snap dus echt niet hoe het allemaal werkt.
wil iemand mij asjeblieft helpen :)

Laatst bewerkt:
Als je bij apperatenbeheer. Op de rechtermuisknop klikt dan kun je kiezen voor: stuurprogramma bewerken. Dan automatisch laten bij werken. Dit kan even duren. Als het goed is download hij dan de nieuwste driver. Suc6

Laat ook eens weten welke windows je hebt. Dan kan ik de correct driver voor je zoeken. op www.nvidia.com staan ze.

Laatst bewerkt:
harstikke bedankt maar ik heb nu beide dingen gedaan en er staat nog steeds N.V.T? wat moet ik nadat ik die 2 dingen heb gedaan doen?

heeft dat deleten voor de rest geen gevolgen als het op de een of andere manier niet lukt om het er opnieuw op te krijgen?
achja ik ga het toch maar proberen ;) maar wat bedoel je precies met opnieuw toe laten kennen?

Laatst bewerkt:
ik kom er net achter dat mijn hardwareversnelling niet is ingeschakeld heeft dat er iets mee te maken zo ja hoe moet ik die inschakelen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan