Videokaart is niet geinstalleerd

Status
Niet open voor verdere reacties.

xkillingspre

Gebruiker
Lid geworden
5 apr 2008
ik heb ook een vraag inverband met mijn videokaart mijn videokaart is niet geinstaleert maar ik weet niet welke het is waar kan ik dit vinden en als ik bij deze computer kijk aparaatbeheer enzo staat hij erniet tussen

Ik heb alle refresh rates al geprobeerd, maar het probleem bleef.

Ik heb hem nou op 60 Hertz staan, omdat daar het minste errors kwamen. Het probleem is wel dat k hem soms zie flikkeren.

heb je het stukje beeldschermadapters open gemaakt? en het lijkt me handig om eerst ff drivers te installeren voordat je dat doet. anders ziet windows het niet.

ik weet niet veel van computers maar waar kanj drivers donwloaden ? alvast bedankt

Wat is merk en type van die videokaart en welke windows versie gebruik je?

Je kunt het makkelijkst eerst even een programa downloaden die laat zien wat voor hardware je hebt als je niet weet welke video kaart je hebt. Hier kun je bijv. everest home edition voor gebruiken. Als je eenmaal weet wat voor kaart je er in hebt zitten kun je de naam van je kaart met daar achter ''drivers'' intoetsen op google.
9 van de 10 keer vind je met een beetje zoeken de goed drivers. Let wel op dat je de goede drivers voor de windows download.

Je kunt het makkelijkst eerst even een programa downloaden die laat zien wat voor hardware je hebt als je niet weet welke video kaart je hebt. Hier kun je bijv. everest home edition voor gebruiken. Als je eenmaal weet wat voor kaart je er in hebt zitten kun je de naam van je kaart met daar achter ''drivers'' intoetsen op google.
9 van de 10 keer vind je met een beetje zoeken de goed drivers. Let wel op dat je de goede drivers voor de windows download.

heb al gedaan met belarus ofzo en er stond non detected

bij mij zie ik het onder directX video.

Ps: (ik wil je best helpen maar je kunt in de chat ook wel normaal praten tegen mensen)

bij mij zie ik het onder directX video.

Ps: (ik wil je best helpen maar je kunt in de chat ook wel normaal praten tegen mensen)

k sry kan ik je msn ofzo dan kan ik print screen en door sturen naarjou maar ik kijk bij GPU en ernaast staat asus EAX300SE/T 128 mb

Hallo

Ik heb je vraag maar even gesplitst uit het andere topic, het is namelijk niet gebruikelijk een vraag in iemand anders zijn/haar vraag te stellen.

Succes met je probleem verder.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan