Videokaart is niet ondersteund

Status
Niet open voor verdere reacties.

xjerobyn

Gebruiker
Lid geworden
11 apr 2013
Mijn zusje wil graag het spelletje de sims 3 op de computer spelen, maar dat werkt niet omdat de videokaart niet ondersteunend is. We zijn er nu al achter dat je deze op de een of andere manier moet kunnen 'updaten' maar hoe dat weten we dus niet. Ik heb al de hele avond gezocht maar ik ben niet zo handig in dit soort dingen dus ik hoop dat hier iemand me kan helpen! Ik weet dat de huidige 'naam' van mijn videokaart Standaard VGA grafische adapter is en de laptop is een hp.

Hoe kan ik deze veranderen zodat de sims werkt op de laptop?

Alvast bedankt!

Geef het exacte typenummer van de laptop, dan kunnen wij de juiste driver erbij zoeken ;)

Kan het dat dat Business Notebook is? Ik weet niet hoe ik het typenummer kan vinden maar dat staat op een boekje dat ik vond.

;) Gebruik maar even Speccy tijdens installeren krijg je die wel op NL vertaald (en gratis is ! :D ) dan kan je precies achterkomen juiste type van je videokaart .....

Laatst bewerkt:
de naam van de videokaart weet ik; dat is Standaard-VGA grafische adapter, ik weet alleen niet hoe ik dat van de laptop vind.

blapblap.png dit is trouwens de melding die ik krijg als ik het spel wil starten (ik weet niet of het kan helpen)

:confused: Wie weet misschien je inderdaad niet Sims 3 draaien kan.....:confused: .....in dit geval helpt ook V-kaart niet updaten ! ... :(
Die kan je ook makkelijk weten als je op die link aan-klikt en daar in witte veld Sims drie opzoekt ...en rest volg instructies dan ....

Klik = -->> http://www.systemrequirementslab.com/cyri
ncha3d.jpg

Laatst bewerkt:
Hallo,

Als het type nummer klopt, kun je de drivers op deze pagina downloaden: Hier
Even je besturingssysteem kiezen en dan de "Drivers - Graphics" downloaden en installeren.

Hopelijk dat dit werkt!

Succes

Woellie123

klikerdeklik als dat de laptop is zit er een Radeon HD7340G als videokaart in
de kaart is redelijk traag en durf niet met zekerheid te zeggen of deze het aan kan aan de drivers ligt het niet maar wel aan de kracht van de gpu

@W4RH34D dat de videokaart er niet tussen staat betekent niet dat hij hem niet aan kan ze laten alleen kaartjes zien die je minimaal nodig hebt
en de hd7340 doet het echt wel beter dan zon oude x300 kaart

Edit:
als een intel GMA chip het aan kan dan kan de HD7340 het ook aan!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan