Videokaart kaduuk?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eelcipilpie

Gebruiker
Lid geworden
30 mei 2002
Hallo,

Ik heb sinds een week last van strepen in mn beeld of haperingen... in xp een blauwe streep en ook met spellen flikkert het beeld vaak.. niet bij alle spellen. Zelfs met nieuwste drivers van nvidia helpt het niet.. weet iemand wat er aan de hand kan zijn? mn geforce 3 ti 200 is nog maar een jaar oud!

alvast bedankt!

Je hebt em niet overgeklokt neem ik aan? Kijk es of de fan die op de videokaart zit, niet vol met stof zit.

Nee stofvrij en niet overgeklokt!

Ik weet zelf ook niet wat er aan de hand is.. is gewoon verrekte irritant!

Noem de spellen es die nu brak lopen dan.

Is de rest van je pc niet te warm? Kan je hier wat gegevens over je pc hier neer zetten?

gegevens

Amd athlon xp 1800
chaintech 7vjda
Geforce 3 ti 200 (chaintech)
768 mb pc 2100 geheugen
80 gig harde schijf
win xp pro ned editie

Nee het wordt niet te warm!

Kijk es hoe warm je pc wordt met een progje als Speedfan of kijk hiervoor in et BIOS.

Heb je de mogelijkheid om de monitor te testen aan een andere pc, of een andere monitor op jouw pc?

Board temperatuur is 46 graden
Cpu is 30 graden
Aux is 33 graden

Mn videokaart draait verder goed, is niet te warm heel vaag allemaal. moet steeds mn bureaublad refreshen!

nee ik heb niet de mogelijkheid om te testen op een ander monitor! misschien dat ik anders maar een andere videokaart moet testen.. van de winkel ofzo!

nog andere suggesties?

Refreshrate van je monitor wel hoger staan dan 60Hz?

Heb je onlangs XP er opnieuw opgezet? Geen last van virussen?
Via4in1-drivers wel geinstalleerd? (de nieuwste)

Op 100 hz

Nee geen virussen.. heb een router + firewall. + zonealarm en anti virus 2003! niks aan de hand verder!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan