videokaart kapot??

Status
Niet open voor verdere reacties.

rosie

Gebruiker
Lid geworden
30 jan 2006
Berichten
259
Heb een videkaartje vervangen een radeon x600xt 256mb voor een msi R3650 512mb en nu is het zo dat ik helemaal geen signaal heb op mijn beeldscherm.Terug plaatsen van de oude idem dito.Hoor ook geen piepje of wat.Hoor allen de hd ratelen of ie ergens mee bezig is?FF reparatie voor kennis:shocked:Help mij
 
Kabel aangesloten aan de juiste VGA connector??
Probeer anders de kaart eruit te halen en te verbinden met de onboard VGA Connector

VRC
 
Laatst bewerkt:
Wie zegt dat TS een onboard videochip heeft?

Daarnaast zegt TS ook, dat de oude videokaart ook niet meer werkt....
 
Zat wel een verloop stekkertje bij van dvi naar vga in het doosje van de nieuwe videokaart.Stekker van de monitor is nog vga.Maar als ik die op mijn eigen pc aansluit doeg ie het.Zou het in het verloopstekkertje zitten??:shocked:
 
Had ook tegelijkertijd 2 geheugendimmen bij gezet.Dus oude vd kaart eruit -2 dimmen erbij.Alles wat op de harddisc staat mag eraf.Opnieuw booten doet ie ook niet.Zie wel ledje van de harddisc af en toe knipperen:shocked:
 
Allemaal eruit gehaald????Hoor niets ??:shocked:
 
Raar maar nog niets??Ook geen piep(jes)Het is net of ie wel opstart maar geef geen signaal.Fan van de kaart draait wel,zoals alles.Zou het in de verloop stekker kunnen zitten??Verleng vga k:shocked:abel heb ik namelijk ook al vervangen?
 
Lijkt meer op:

- of een voedings-stekker die niet of niet goed aangesloten zit

- of aan/uit knop die niet of niet meer goed verbonden is
 
Het lijk wel of het mb overleden is???Heb voor de rest nergens aangezeten of vervangen.:shocked:
 
Maar alles lijkt te draaien of er niets aan de hand is??Heb wel eens meer wat gehad maar dit nog niet.:shocked:
 
Het is een asus a8n5x socket 939 mb en daar zit geen vga onboard volgens mij.:shocked:
 
probeer dit eens

alle componenten los maken ook de harde schijf cd spelers/floppy's geheugen

alleen de voeding er op kijk dan of hij opstart zo niet bios resetten en nog een keer proberen

dan nog niet cpu er uit halen kijken of hij piept
piept hij nog niet

mobo kapot!
 
Laatst bewerkt:
:thumb:Ben tot de conclusie gekomen dat het mb overleden is en heb een ander aangeschaft (veel keus met deze socket was er niet meer) met vga onboard.Zo heb ik het nog goedkoop kunnen houden.Allemaal bedankt voor jullie reacties en deze vraag is opgelost.:thumb:
 
even een tip nog erachteraan gewoon ff handig.
als je een nieuwe videokaart heb is het slim om hem eerste te installeren voor je hem eirn doet, klinkt heel stom.
maar ik heb dat dus gehad hij pakte mijn kaart niet toen heb ik via mijn onboard VGA hem geinstalled daarna leesde hij hem wel. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan