videokaart kapot?

Status
Niet open voor verdere reacties.

brauheist

Gebruiker
Lid geworden
28 feb 2010
ik heb het gevoel dat me videokaart van de pc kapot is als ik hem opstart zie ik allemaal van die strepen en is het heel wazig en na 3 kwartier gamen is het weer normaal en flitst het af en toe wit voor 10 sec en dan weer ff strepen en dan weer niet ik las op internet dat mijn geheugen het ook begeven kon hebben kan iemand mij helpen?

gr.bram

Hallo ,

Als het om een Desktop Pc gaat , kun je er inderdaad vanuit gaan dat je vga kaart defect is.
Deze zal dan last hebben van Artifacts.
Mocht je een losse vga kaart ( Pci / Agp ) in je pc hebben kan je dit oplossen door een nieuwe vga kaart te kopen.
Mocht de Vga kaart vast op je moedebord zitten kun je dit alleen oplossen door een nieuw mainboard te kopen.

Als het om een Notebook gaan , kan het ook eventueel aan de LVDS Cable liggen.

Groetjes ,

Thabomb

het meeste van de woorden begrijp ik niet:confused: maar ik begrijp dus dat ik gewoon een nieuwe moet kopen?

Heey

ik zal zijn woorden even simpeler verwoorden.

Als je een desktop(een vaste computer) hebt dan kun je er zeker van zijn dat het de de videokaart is.
Want die heeft dan last van storingen

Die moet je dan ook vervangen.

(Offtopic: @ Thabomb, ook als zijn videokaart op zijn mobo zit, dan kun je gewoon een losse videokaart aanschaffen, en die andere in de bios uitschakelen)

Als je een laptop hebt, dan kan het ook nog aan een kabel liggen die verkeerd aangesloten zit of kapot is.

Ik hoop dat het nu een beetje duidelijker is.

Grt

Rens

Heey

ik zal zijn woorden even simpeler verwoorden.

Als je een desktop(een vaste computer) hebt dan kun je er zeker van zijn dat het de de videokaart is.
Want die heeft dan last van storingen

Die moet je dan ook vervangen.

(Offtopic: @ Thabomb, ook als zijn videokaart op zijn mobo zit, dan kun je gewoon een losse videokaart aanschaffen, en die andere in de bios uitschakelen)

Als je een laptop hebt, dan kan het ook nog aan een kabel liggen die verkeerd aangesloten zit of kapot is.

Ik hoop dat het nu een beetje duidelijker is.

Grt

Rens

(Offtopic : @ Rens12 , je hebt inderdaad gelijk. Deze regel had eigenlijk bij de notebook moeten staan.
Bedankt voor het aanvullen van de regel(s). )

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan