Videokaart kapot?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Niels5087

Gebruiker
Lid geworden
19 nov 2008
hallo,

bij het spelen van call of duty: Black ops bleef mijn pc vasthangen en kreeg ik strepen op het scherm, na het opnieuw opstarten had ik die strepen en blokken ook onder het opstarten van mijn pc. ik ga er dus vanuit dat mijn videokaart geroosterd is(dit heb ik al eens gehad).
mijn computer heeft de volgende specs:
- Intel DG41RQ moederbord
- Intel core 2 quad Q6600 @ 2,4Ghz
- 450 watt voeding
- Nvidia Geforce 9800 GT videokaart
- 4GB ddr2 667 ram
- Windows vista home basic 32-bit

mijn vraag is nu, wat is een redelijk geprijsde videokaart die mijn 9800gt kan vervangen, de prestaties moeten minimaal gelijk of beter zijn. Ik weet niet precies wat mijn voeding wel en niet kan hebben namelijk. ik gebruik mijn pc om te gamen, heb de pc bijna 2 jaar geleden gekocht. Alvast bedankt.

heb je ook al een andere monitor geprobeert?
en kun je ook na kijken wat de tempraturen zijn van de videokaart

HD5770 of GTS450 zou een goede vervanging kunnen zijn maar dat ligt een beetje aan je budget

Ja probeer eerst eens een andere monitor ;)

HD5770 is een mooie kaart (kost niet héél véél) maar, dat zal je voeding denk niet trekken,dus ik denk dat je ook een nieuwe voeding nodig heb:confused:.

Laatst bewerkt:
De HD5770 draait prima op 450 watt hoor...

Laatst bewerkt:
en hoe zijn de prestaties van boven genoemde kaarten in verhouding tot de 9800gt, ik wil een zo goed mogelijke videokaart, mijn budget bedraagt ongeveer 100-150 euro. de bedoeling is deze te gebruiken voor het gamen.

Ja een stuk beter, en het is de beste videokaart die je voor dat geld kan krijgen!

En voor 167 euro kan je al een 6850 kopen :) en van nvidia heb je GTS450/250 en zelfs een GTX 460

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan