Videokaart kapot ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DonKevo

Gebruiker
Lid geworden
17 dec 2010
Dag

Sinds kort (2dagen geleden) heb ik problemen met mijn videokaart, het begon als een foutje waardoor mijn PC uitviel. Daarna heb ik hem terug opgestart maar kon hij de driver van mijn Nvidia Geforce 8300 GS niet meer vinden, enkele uren later werd het probleem erger nadat er allemaal vreemde strepen en blokken op mijn scherm kwamen, en vandaag lukt het al niet meer om op het bureaublad te geraken want eens XP is geladen komt er een scherm met overal blauwe schemeringen. Ik heb al van alles geprobeerd maar niets lukt.

Wat kan ik hier aan doen aub ik ben ten einde raad

Ik had een soortgelijk probleem. De videokaart is waarschijnlijk stuk. Heb een nieuwe videokaart erin laten zetten en toen werkte hij weer.

Goedemiddag,

Welkom op Helpmij,

Ja als ik het zo lees zou hij best eens kapot kunnen zijn ,maar heb je al eens geprobeert om de driver opnieuw te installeren?

Ik denk niet dat dat gaat lukken omdat hij windows niet meer kan opstarten?
Gewoon een nieuwe videokaart kopen lijkt mij zo de enige oplossing

Videokaart

veilige modus stopt geen hardware problemen :confused: , klinkt mij gewoon als een kapotte video kaart, de nvidia 8 serie gaat de laatste best vaak dood

Ik denk dat het antwoord op mijn vraag reeds duidelijk is
Ben aan het overwegen om een nieuwe kaart te kopen
Welke kunnen jullie mij aanraden aub ?

Alvast bedankt voor al jullie hulp.

en waar wil je die kaart voor gebruiken? en wat is het wattage en liefst ook merk van je voeding?

heb je geen belangrijke bestanden op je pc staan?
probeer xp overnieuw te installeren

Voeding en kaart

en waar wil je die kaart voor gebruiken? en wat is het wattage en liefst ook merk van je voeding?

Mijn voeding levert maar 160 W en is van het merk BSTBC
Ik zou graag een grafische kaart hebben die mij toelaat om de games van de laatste tijd toch nog deftig te kunnen spelen.

Goedemiddag,

Welkom op Helpmij,

Ja als ik het zo lees zou hij best eens kapot kunnen zijn ,maar heb je al eens geprobeert om de driver opnieuw te installeren?

Ja heb ik al meermaals gedaan zonder resultaten

Hoi,

Oke , die voeding zou ik eruit halen (is het een merk pc soms) en ik zou even de rest van de hardware melden.

Hoi,

Oke , die voeding zou ik eruit halen (is het een merk pc soms) en ik zou even de rest van de hardware melden.

Excuses ik heb waarschijnlijk verkeerd gekeken het is 300 W GEEN 160 W
Dit zou toch voldoende moeten zijn of niet ?

Bedankt

ligt er aan wat je met je video kaart wilt doen gamen, hd films, word surfen

Als jouw videokaart altijd prima heeft gewerkt, dan is de voeding gewoon goed. Alleen de videokaart meot vervangen worden. Als je een gelijkwaardige videokaart koopt kun je gewoon de voeding houden volgens mij

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan