Videokaart kiezen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
@ frankwannet.
Hierbij even een vriendelijk verzoek om voortaan even de knop Aanpassen te gebruiken.
Het is niet de bedoeling om de paar minuten een bericht te plaatsen.
Je berichten zijn samengevoegd.

@ frankwannet.
Hierbij even een vriendelijk verzoek om voortaan even de knop Aanpassen te gebruiken.
Het is niet de bedoeling om de paar minuten een bericht te plaatsen.
Je berichten zijn samengevoegd.

hallo

ik zal er rekening mee houden

mijn excuses

Ik twijfel nu nog tussen 2 kaarten:

ASUS X300SE EAX300SE, 128 MB

Of

SAPPHIRE RADEON 9250 128MB DDR VIDEOKAART,

De eerste is PCI-E en de andere PCI

Ik wil ermee kunnen gamen.

Welke kan ik dan het beste nemen ?
Of kan dat niet met deze kaarten ?

Laatst bewerkt:
Nou met videokaarten met als 2 cijver een 3 , zijn meer descop videokaarten, De Geforce 6600 GT kan je aardig mee gamen, die gebruikt mn broer ook. Met Bijv oblivion speeld hij sommige dingen op hoog en op medium. en op een resolutie van 640x480 (dacht ik) kan ook 800x600 zijn. Nog lekkr soepel. Mijn voor keur gaat naar de Geforce 6600 GT :thumb:

Nou met videokaarten met als 2 cijver een 3 , zijn meer descop videokaarten, De Geforce 6600 GT kan je aardig mee gamen, die gebruikt mn broer ook. Met Bijv oblivion speeld hij sommige dingen op hoog en op medium. en op een resolutie van 640x480 (dacht ik) kan ook 800x600 zijn. Nog lekkr soepel. Mijn voor keur gaat naar de Geforce 6600 GT :thumb:

Je bedoelt de 6800GT ?
Want de 6600GT staat niet in het rijtje :p

Owjah Srry dacht dat er 6600GT stond, nou de 6800 GT nog betr :D

Ja ik heb even gekeken maar dat is een AGP kaart en ik moet PCI of PCI-E hebben
Dus ik heb het lijstje even veranderd

Topic weer veranderd.. sorry
Ik twijfel nu nog tussen 2 kaarten.

Laatst bewerkt:
Wat is het budget?

Als ik zou afgaan op de techniek kies ik voor die PCI-Express kaart.

Ja ik heb even gekeken maar dat is een AGP kaart en ik moet PCI of PCI-E hebben
Dus ik heb het lijstje even veranderd

Topic weer veranderd.. sorry
Ik twijfel nu nog tussen 2 kaarten.

welke kaarten twijfel je nu nog tussen dan?

Je twee topic's samengevoegd, dit kon prima in je eerste vraag.

Kijk eerst eens welke aanlsuiting (AGP, PCI of PCI-e) je op het moederbord hebt. Een PCI kaart is zeker niet geschikt om mee te gamen (alleen hele oude spellen) en zelfs als de ATI 9250 een AGP uitvoering zou zijn is die nog niet geschikt om mee te gamen.

Kijk dus eerst eens wat je nodig hebt, je bent nu appels met peren aan het vergelijken.

nou had ik je een eind op weg geholpen in je vorige topic begin je weer opnieuw

:confused: :confused: :confused:

dus jij bent een gamefreak voor een redelijk prijs heb je al een hele goede kaart zoals deze

ik heb die readon x1650 zelf in agp8x versie en kan er alle nieuwste games alles op hoogste instellingen mee spelen en op de hoogste resolutie. Ik raad je die wel aan ! in pci-e zal die alleen nog beter presteren :D

met die vlut kaarten van 50 euro kun je nix mee ! dus wees gewaarchuwt want je zult er spijt van hebben, ik dacht ook eerst zo als jou ik had een ati readon 9550 hiervoor echt een *** ding.

http://www.alternate.nl/html/product/details.html?artno=JBXS5E&showTechData=true

of deze nvidia is ook een hele goede kaart !

http://www.alternate.nl/html/product/details.html?artno=JAXXNO&showTechData=true

met dit soort kaarten kun je redelijk goed gamen ! en niet die van 50 euries ;)

Laatst bewerkt:
ik heb die readon x1650 zelf in agp8x versie en kan er alle nieuwste games alles op hoogste instellingen mee spelen en op de hoogste resolutie. Ik raad je die wel aan ! in pci-e zal die alleen nog beter presteren :D

Ja hoor, alle nieuwste games @ maximum eye-candy en ook nog op de hoogste resolutie... En wij moeten geloven dat het dan nog soepel loopt?

Het komt mij in ieder geval niet overtuigend over...

Mn vader heeft een Geforce 6200 LE 256 MB Turbocach, Die ging ik testen met Need for speed most wanted in de tijd. hij trok m soepel hoor :P zo sloom is hij niet, met de 512 MB versie trek je er nog ong ff 3 a 5 FPS bij :thumb: Absoluut geen slechte kaart voor die prijs.

Ja hoor, alle nieuwste games @ maximum eye-candy en ook nog op de hoogste resolutie... En wij moeten geloven dat het dan nog soepel loopt?

Het komt mij in ieder geval niet overtuigend over...

mij ook niet

maar het is een standaard post van hem:confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan