frankwannet
Inventaris
- Lid geworden
- 6 jun 2006
deze kost maar 3000 eutjes![]()
ja op alternate zag ik ook dure staan
ach als je er 2 koop krijg je wellicht korting

Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
deze kost maar 3000 eutjes![]()
@ frankwannet.
Hierbij even een vriendelijk verzoek om voortaan even de knop Aanpassen te gebruiken.
Het is niet de bedoeling om de paar minuten een bericht te plaatsen.
Je berichten zijn samengevoegd.
Nou met videokaarten met als 2 cijver een 3 , zijn meer descop videokaarten, De Geforce 6600 GT kan je aardig mee gamen, die gebruikt mn broer ook. Met Bijv oblivion speeld hij sommige dingen op hoog en op medium. en op een resolutie van 640x480 (dacht ik) kan ook 800x600 zijn. Nog lekkr soepel. Mijn voor keur gaat naar de Geforce 6600 GT :thumb:
Je bedoelt de 6800GT ?
Want de 6600GT staat niet in het rijtje![]()
Owjah Srry dacht dat er 6600GT stond, nou de 6800 GT nog betr![]()
Ja ik heb even gekeken maar dat is een AGP kaart en ik moet PCI of PCI-E hebben
Dus ik heb het lijstje even veranderd
Topic weer veranderd.. sorry
Ik twijfel nu nog tussen 2 kaarten.
ik heb die readon x1650 zelf in agp8x versie en kan er alle nieuwste games alles op hoogste instellingen mee spelen en op de hoogste resolutie. Ik raad je die wel aan ! in pci-e zal die alleen nog beter presteren![]()
Ja hoor, alle nieuwste games @ maximum eye-candy en ook nog op de hoogste resolutie... En wij moeten geloven dat het dan nog soepel loopt?
Het komt mij in ieder geval niet overtuigend over...
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.