Videokaart koeler op p5n73-Cm (mobo)

Status
Niet open voor verdere reacties.

thechib12

Gebruiker
Lid geworden
26 jan 2009
is het mogelijk om mijn videokaart koeler aantesluiten in de cha_fan of pwr_fan
het gaat over de los erbij gekochte koeler van mijn BFG nvidia8800GTX

Hoi,

Als het de zelfde aansluiting is moet dat geen probleem oplossen maaar wat is je doel hiervan ik begrijp koelen maar wat?

Modag

mijn videokaart raakt anders over hit zonder die koeler want de videokaart bhuizing was eraf gesloopt toen ik hem van marktplaats kocht

Hoi,

Het werkt het beste als je een koeler er op bouwt . dat doe je niet heb ik z'n idee of lees ik dat verkeerd.

Modag

ja hij wordt ook op mijn videokaart gebouwt maar die aansluiting was kapot maar ik ga gewoon de snoer door knippen en vervolgens aan het moederbord vast solderen

Maare even een vraagje: Hoe wordt je toerental geregeld dan?
Of gaat het alleen om je power?

Als de kaart bijv warmer wordt zal de fan toch harder moeten gaan draaien???

Edit: nee laat maar,het gaat je alleen om de power

Laatst bewerkt:
Hoi,

Ik denk dat je nu even pas op de plaats moet maken je gaat op het moederbord solderen?
Zal niet verstandig zijn denk ik je kan beter een passend stekkertje op het draadtje maken.

En het toerental wordt door de videokaart in het algemeen geregeld zo kan het ook allleen zal je hem altijd hard moeten draaien .

Modag

Laatst bewerkt:
ik denk dat ik het solderen toch probeer want het stekkertje is niet apart te krijgen:confused:

Hoi,

Heb je geen oude casefan waar z'n stekkertje aan zit. of een molex stekker daar gaat het ook mee.

Modag

Laatst bewerkt:
ja van andere koelers nu je het zeg die heb ik aangesloten via andere draad

ik zet het er vanavond ofzo wel op of het gelukt is,,
Bedankt!:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan