videokaart kopen ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jantje1990

Gebruiker
Lid geworden
27 nov 2006
Berichten
632
hoi,

ik ben nieuw hier en ik heb een vraagje:

ik heb paar dagen geleden een pc gekocht maar zonder videokaart, dus ik heb een beetje rondgekeken en gekeken naar een redelijk goede videokaart (agp8x)

op deze website is die het goedkoopst, ik heb ook op alternate.nl gekeken maar daar kost die 140 euro waar kan ik hem beter kopen, bij alternate of cool-prices ?

http://www.cool-prices.nl/Producten...56MB DDR3 128-bit (AGP, 2x DVI) PV-T42K-VDE3#
http://www.alternate.nl/html/product/details.html?artno=JAGXA4&showTechData=true
 
Welkom,

Zijn allerbei goede kaarten!vertel eens wat je er mee wilt gaan doen..............normaal internet gebruik of spelletjes?
Geef ook even de spec van je nieuwe systeem zodat wij goed advies kunnen geven.
 
welke windows vesie heb je er op zitten en wat wil je met de computer gaan doen b.v spelen, en wat voor videokaart heb je er nu inzitten.l
 
Als het om betrouwbaarheid van de zaken gaat.....Coolprices is zo ongeveer mijn 'huisleverancier', ik heb nog nooit problemen met ze gehad.
 
Als het om betrouwbaarheid van de zaken gaat.....Coolprices is zo ongeveer mijn 'huisleverancier', ik heb nog nooit problemen met ze gehad.

Is dit ook de goedkoopste? Nu bestel ik altijd bij alternate.nl, maar ik zag bij zomaar een willekeurige processor dat ie bij coolprices gewoon 15 euro goedkoper is.
 
Heel erg vaak is Coolprices inderdaad de goedkoopste, ik vergelijk altijd wel met andere zaken voordat ik bestel natuurlijk.
 
Heel erg vaak is Coolprices inderdaad de goedkoopste, ik vergelijk altijd wel met andere zaken voordat ik bestel natuurlijk.

Goh, dan ga ik daar eens shoppen. Moet in december nog 2 systeempjes knutselen, dus zal eens een offerte maken bij alternate en coolprices.
Ik laat je het verschil weten.
 
mijn specs sijn 1024 MB DDR 3,0 GHZ Pentium 4 en er zit nu geen videokaart in daarom wil i ker een gaan kopen, ik wil de videokaart vooral gebruiken voor gamen. Dus heb ik die geforce black uitgezocht redelijk prijs maar aan mij is de vraag: kan ik met die kaart alle spelletjes op high graphics spelen ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan