videokaart kopen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

boute004

Gebruiker
Lid geworden
11 jul 2012
Ik ben van plan om binnenkort een nieuwe videokaart te kopen voor mijn PC. maar ik weet niet goed welke videokaart het best bij mijn pc past?
ik wil hem gebruiken om af en toe een game te spelen bv fifa 12. ik weet ook dat ik een nieuwe voeding zal moeten kopen. mijn budget voor de videokaart is max 125 euro. ik dacht zelf aan deze http://www.pixmania.nl/nl/nl/11391849/art/amd/radeon-hd-6870-oem-1-gb-g.html als dat mogelijk is?

Specs van m'n PC:

Processor: Intel Core 2 Quad Q8300 @ 2.50GHz
Memory: 4GB RAM
Video Card: GeForce 7100 256MB
Motherboard: Packard Bell MCP73PVT-PM
Voeding: 200w

Ik dus mij mening gaat toch dat nvidea beter is maar sinds kort heb ik een nvidea Gfore GTs250 was toen 2 jaar terug was hij 124,- je kunt nu beter een nieuwere nemen

Gohh pff,,, Even denken ik had wel zo'n site maar den vergelijk je alleen met games like : Minecraft Callofduty enzo maar die site weet ik niet zo goed :$

Ik heb zelf ook AMD ben er zelf niet zo Fan van
zal niet zo zeer aan het merk liggen denk dat je zelf eerder het verkeerde type kaart voor jou doeleinde hebt gekocht
je zij eerder al dat je GT240 had gekocht = btw niet echt een game kaart

AMD is prima om mee te gamen De GT240 is trouwens totaal niet gericht op gaming maar op HTPC's (videomateriaal af spelen)
de HD6870 is velen malen krachtiger en voor dit budget een top kaart beter kan je niet krijgen!
de standaard GTX560 is zwakker dan een HD6870 en de HD6870 trekt minder stroom!

eind conclusie ga voor de HD6870 dat is een top deal!

Laatst bewerkt:
NvidiaGeForce GTX 560 Ti VS AMD Radeon HD 6870

ik heb er twee gevonden een van de twee ga ik nemen maar welke is beter?

NvidiaGeForce GTX 560 Ti en de AMD Radeon HD 6870

ik twijfel nog steeds.

Laatst bewerkt:
Welkom nog op Helpmij..:thumb:

Ik heb je nieuwe vraag hierbij aangezet. Het is niet nodig om een nieuw topic daarvoor te openen. Al je vragen met betrekking aankoop videokaart kan je in dit topic kwijt. Degene die je al holpen hierin kunnen je zeker verder helpen met je nieuwe vraag.
Tevens dit topic status "niet opgelost" gezet.

Succes met je vraag.

Als je het over de gtx 560 TI hebt is die wel beter dan de hd6870, maar die zijn wel 200 euro en hoger.
De normale gtx560 is 150 euro en hoger maar is niet beter dan de hd 6870.

als je ergens een GTX560 TI voor 110 euro kan vinden dan ga er voor
echter is de HD6870 hoogstens 5% zwakker dan de GTX560 TI en om daar nou +\- 90 euro meer voor te betalen zeg ik nee niet doen

de aan bieding die je had gevonden voor de HD6870 van 110 euro is spot goedkoop...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan