videokaart krijgt geen stroom

Status
Niet open voor verdere reacties.

phoenix007

Gebruiker
Lid geworden
2 jan 2007
Ik probeer mijn oude pc weer aan het werk te zetten :D Het enige probleem is dat ik geen beeld heb, nou heb ik om te controleren of de videokaart stroom krijgt, er 2 verschillende soorten videokaarten met ventilatorkoeling in gedaan, maar bij beiden draait hij niet. Het ligt dus niet aan de videokaart. Ik denk daardoor dat de videokaart geen stroom krijgt. Kan iemand me vertellen of ik dit kan repareren?:o

Welk merk en type moederbord is het?

Zit er geen video onboard op?

Krijg je zonder videokaart wel biosbeeps?

Wat ik wel een gehad heb

Ik heb wel eens teveel apparaten aan mij pc gesloten,
daarom werkte de pc niet

wat voor een voeding zit er eigenlijk in

hoeveel watt:)

De videokaart is een nvidea geforce 4mx 440 se
Het moederbord is van Fijutsu-Siemens het type is GA-6VX7-4X
Ik krijg zonder videokaart geen biosbeeps, hoor wel de schijf.

Er zit een 200 watt voeding in.

Als je geen piepjes krijgt, is de voeding naar het bord niet goed, het geheugen is niet goed, eruit halen en hopen dat je nu wel biosbeeps krijgt, of het moederbord is overleden, had je ook al een bios reset gedaan?

geheugenbalk eruit: nog steeds geen biosbeeps
Andere voeding: nog steeds geen biosbeeps
Bios reset: Wat betekent dit?:o

Indien de voeding eraf is, of de jumper of 2 losse pinnen opzoeken, met de text clr cmos, of zoiets, en de juper even omzette, of die 2 pinnen kortsluiten, dat wordt de eprom gereset, en heeft het weer zijn standaard biossettings.

Kan ook door de batterij er een aantal minuten uit te halen.

Maar zonder beeps, indien er uiteraard wel een speaker op is aangesloten, is de kans groot, dat, of het bord is overleden, en heel soms, dat die batterij niet goed is.

instellingen

heb je ingesteld dat er geen bios piepjes weergegeven worden kan ook namelijk

het zou kunnen dat de speaker niet goed is aangesloten, hij zit er wel aan maar heb ik zelf moeten doen met handleiding. Toen ik de andere voeding erin deed zat er wel weer de geheugenbank in. :evil:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan