videokaart laptop asus k70ab stuk?

• Onderwerp starter Onderwerp starter grid
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

grid

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 mrt 2008
Hoi,

ik heb een laptop van asus type k70ab.
Als er ik hem opstart krijg ik maar 1 lampje die brand hij gaat even in de cddrive zoeken en dan gebeurd er niets meer.
Kan dit mijn videokaart zijn?
Ik heb al F9 geprobeerd maar ook dat werkt allemaal niet.
Ik kan hem aan zetten hij ratelt even en dan is het gedaan, mijn scherm blijft zwart daar komt helemaal niets op.

Nu heb ik een ultimate boot cd gemaakt deze in mijn laptop gedaan en ik hoor dat de cd blijft draaien, mijn beeld blijft nog steeds zwart en verder gebeurd er niets.

Iemand een idee of tip voor wat ik kan doen?

Toen ik mijn laptop voor het laatst gebruikte heb ik iets van de c schijf verwijdert ( wat weet ik niet meer ) daarna heb ik de laptop afgesloten. De volgende dat ik hem wilde gebruiken deed hij dit dus.

grt Grid

Kan je de BIOS nog benaderen? Krijg je uberhaupt nog iets in beeld? Al een monitor geprobeerd op je laptop aan te sluiten om te kijken of je dan wel beeld krijgt?

ik kan nergens in komen ook niet in de bios, het beeldscherm blijft zwart, de cdrom lijkt hij te laden maar daar gebeurd verder ook niets.
ik heb de laptop via een hdmi kabel op mijn tv aangesloten, de tv ziet hem niet.
Het lijk wel of hij wil opstarten maar na een paar seconden gewoon in eenn soort stand by stand gaat. Het lampje van de aan / uit knop brand wel en het lampje van stand by.
Ook een opstartschijf gebruikt blijft ook alleen maar laden.

En als je de laptop gewoon een paar uur zo laat staan?
Ik heb dezelfde laptop en hetzelfde probleem, en na een tijdje (kan minuten zijn, maar ook uren) start hij ineens op en is er niets aan de hand.
Totdat je hem weer uitzet natuurlijk.
Zijn waarschijnlijk soldeerverbindingen op het moederbord dicht bij de videokaart die broos geworden zijn door de grote temperatuurveranderingen gedurende een paar jaar.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan