Videokaart laptop: dell inspiron 6400

Status
Niet open voor verdere reacties.

mick b

Gebruiker
Lid geworden
2 okt 2007
halloo allemaal ik heb een vraagje ik heb een dell inspiron 6400 met een gma 950 video kaart geloof ik maar deze kaart is niet geschikt voor veel spellen. Maar ik wil soms wel een spelletje spelen.

Dus mijn vraag is eigenlijk of je deze videokaart kunt wisselen met een andere??? ik weet dat het een onboard is dus zit vast aan je moederbooord maar is er tog een mogelijkheid om dit te doen??

wanneer het deze is, geeft dell ook drivers voor de oa ati kaarten
Het is dus vast mogelijk.
Of dell dat doet weet ik niet maar een telefoontje en je weet genoeg (wordt dan wel opsturen enz.)
De plaatselijke computerwinkel kan je vast helpen, maar denk dan aan je garantie
mvg leo

#

dus als het goed is kan er gewoon een andere videokaart in? maar moet ik dan ook mij moederbord veranderen enzo? En hoeveel zou dit kosten die nieuwe video kaart

Zoals je zelf al aangeeft is het een onboard videokaart. Deze kan dus NIET omgewisseld worden. Wel kan je er een andere videokaart naast zetten in je AGP / PCI / PCI-e slot. Je onboard videokaart word dan uitgeschakeld.

Maar zoals hij boven aangegeven word. Het openmaken vast zorgt er voor dat je geen garantie meer hebt.

oke,, sorry voor die domme vragen maar ik ben niet zo goed met hardware van laptop. Hoeveel kost zo een kaart die ik naast mij onboard kaart kan gebruiken? Dat de garantie weg val is niet zo een probleem denk ik

Ik zie nu pas dat het om een laptop gaat:o Dan gaat het allemaal wat moeilijker worden. Mischien even een reactie van iemand anders afwachten.

dus kan ik nou niet of wel een videokaart in mijn laptop doen??

Ik weet niet wat iedereen hier aan het ..... is, maar het zit eenvoudig zo:

Bij een laptop kun je de onboard-videokaart NIET vervangen
In een laptop kun je GEEN aparte videokaart plaatsen

PUNT.

mick b

ook al had je laptop wel de mogelijkheid om een videokaart te plaatsen, als je bij dell en niet dell prodcut in je machine plaatst of laat plaatsen, dan verlies je de garantie op je laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan