Videokaart laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

asusMan

Gebruiker
Lid geworden
23 apr 2011
hoi sorry als ik in deze post spelfouten maak was niet bedoeld:
ik heb een laptop een asus x58l
alleen nu wil ik een spelletje spelen dead rising 2 (we laten ff terzijden of hij gekogt is :P)
maar mijn vido kaar = 353mb
en ik heb er 1 van ongveer 500 nodig om dat spel te kunnen draiien
maar ik hoorde dat het niet mogelijk was om er een niewe vido kaart in te zetten?
en is er een andere manier?
regaeer sajeblieft snel ik wil zombies vermoorden :P

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,

Welkom op Helpmij,

Als ik de systeemeisen bekijk zal het helemaal moeizaam gaan het spelen van het spel ,en ik zou toch een beetje op de taalfouten letten als ik jou was;)

(we laten ff terzijden of hij gekogt is :P)
maar ik hoorde dat het niet mogelijk was om er een niewe vido kaart in te zetten?

Dubieus,"of hij gekocht is". Nou dat is alvast duidelijk.
Het is wel mogelijk, maar dan moet je wel een behoorlijke spaarpot hebben. Feit is dat bij de meeste ( kostbare daargelaten ) laptops videokaarten op het mobo geïntegreerd zitten. m.a.w. onboard. Je zult dus een nieuw board moeten kopen, met een vettere vga kaart wat neerkomt op ong. € 400,-

Dubieus,"of hij gekocht is". Nou dat is alvast duidelijk.
Het is wel mogelijk, maar dan moet je wel een behoorlijke spaarpot hebben. Feit is dat bij de meeste ( kostbare daargelaten ) laptops videokaarten op het mobo geïntegreerd zitten. m.a.w. onboard. Je zult dus een nieuw board moeten kopen, met een vettere vga kaart wat neerkomt op ong. € 400,-

is er geen andere manier met een bepaald programmetje of zo?????????
mijn spaarpot haalt het vaak nog geen eens tot de 50 dus.....

Hoi,

En dat is het notebook niet waard die upgrade als het al zou kunnen dus .

de reden om spel fouten doe ik niet met opzet kijk het altijd nog even door ik plaats het en pas een tijdje later zie ik er weer een paar mischien komt het omdat ik dislexie heb <== wat ik ook niet kan spellen
en ook nog bedankt voor de snelle hulp
dus de conclisie is dat het gwn niet kan en dat mij laptop zuigt?

Vandaar ik naar de reden vraag.Iemand die Dyslexie heeft of van buitenlandse komaf zou ik dan nog begrip voor kunnen hebben.
Als je als nieuw member zoiets hebt van:Ik gooi het er maar neer en ik zie wel,dan zou ik de kriebels krijgen en is een slotje zo gezet.

Succes met je vraag verder.

PS:game is veels te zwaar voor die laptop.

oke bedankt ik denk dat het nu wel is opgelost BTW ga nu dragon age 2 spelen werkt wel enuh...
ik ben trwns puur fries

Dus en dyslexie en Fries??:p:p:p
Dan wordt allemaal begrijpelijker.

(beetje plagen)

dit heeft even niks met dit onderwerp te maen maaruh..
het is tog verboden om over ilegale dingen te vragen zoals dolouden etc.?

Dit heeft idd niets met je onderwerp te maken.Ik vraag het ook als moderator.Zie dan mijn eerdere opmerking.

Over downloaden mag best "gesproken" worden.Links geven oid mag niet.

o oke bedankt ik denk nu wel dat ik ben geholpen bedankt voor de snelle reacite

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan