videokaart maakt lawaai

Status
Niet open voor verdere reacties.

bibba

Gebruiker
Lid geworden
19 mei 2003
Zit nu een drie maand met een splinter nieuwe "Nvidia geforce 2 MX/MX400 - 64Mb" videokaart. Als ik nu mijn pc opstart maakt ze een enorm lawaai, ik heb eens gekeken en denk dat het de koeler is die erop gebouwd zit. Hoe zou dat komen? Wie kan mij helpen?

Terug naar winkel onder garantie???

Anders:
Fannetje losmaken, en aan de case kant (de achterkant van het fannetje) de sticker lostrekken, NIET STUKTREKKEN! en daaronder op het asje van de fan EEN DRUPPEL machine-olie doen. Sticker er terug op, en klaar...

LET WEL: Indien je dit doet, vervalt waarschijnlijk je garantie...

Kan ook wat rommel zijn die op de ventilator zit. Kijk het schoepenradje eens goed na.

Sigma

Geplaatst door sigma
Kan ook wat rommel zijn die op de ventilator zit. Kijk het schoepenradje eens goed na.

Sigma

Het is een splinternieuwe kaart...dus waarschijnlijk geen ''rommel''....

Het is een splinternieuwe kaart...dus waarschijnlijk geen ''rommel''....

Als je kast op een stoffige / slecht geventileerde plek staat kan er na 3 maanden een hoop rommel in zitten.

Een kaart van drie maanden oud noem ik niet splinternieuw, zeker niet als hij al de hele tijd open en bloot op een stoffige locatie ligt.

Dat terzijde... ;)

De kaart heeft zeker niet open en bloot op een stoffige plaats gelegen. Vanaf dat ik ze gekocht had, heb ik ze erin gestoken. Maar er zat nu wel al een hoop stof in en heb ze gekuist, voorlopig maakt ze geen lawaai meer. Dank voor de hulp.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan