Videokaart met Pixel Shader en Vertex Shader

Status
Niet open voor verdere reacties.
zit erop.
heb zelf keer een club3d 1650 hier in huis gehad voor me zoontjes die bij me ex wonen

vandaar dat ik weet dat op doos stond 350 watt.
en hij was compleet klaar.
.

Dat is dan makkelijk, inprikken en klaar :)
Dank je wel frankwannet :thumb::thumb:

okidoki.

hoop dat bij jou dan ook is.
zal me niks verbazen als er verschillende uitgaves zijn.
maar ja lijkt me sterk

Helaas zie ik nu dat de computer maar een voeding heeft van 300 watt. :(
Deze kaart gaat dus niet werken. Zou deze kaart wel werken? :)
Of weet je misschien een videokaart die wel op 300 watt werkt, en genoeg is voor Rail Simulator?
Alvast bedankt :thumb:

als je een goede merkvoeding hebt en niet teveel poehain je pc dan zal die 1650 wel werken hoor.

ik zit zelf met een 850 platium edition en daar is advies 350 watt.
heb zelf ook nog een 300 erin zitten en helemaal geen problemen

ik zit zelf met een 850 platium edition en daar is advies 350 watt.
heb zelf ook nog een 300 erin zitten en helemaal geen problemen

Is dan niet de kans dat als de videokaart meer dan 300 watt wil, de computer ineens uit gaat o.i.d.?
Anders ga ik de videokaart aanschaffen voor hem :)

.

die 1650 van mijn zonen heb ik er om te testen ook ff bij mij erin gehad en deed het ook.heb hem toen niet zwaar belast door te gamen.maar verder heeft ie toen een dag gezeten en deed gewoon,

en nik had mijn eerdere replays al aangepast want ik begin steeds meer te neigen naar dat ie 300 watt nodig heeft.
er zitten 2 getallen in me hoofd
mijn 850xtpe en daat staat op doos 350
dus andere getal is 300 voor de 1650

had me ex al gebeld of ze doos nog had maar helaas

nogmaals als jij een goede voeding van 300 hebt heb ik wel vertrouwen dat ie het doet

.
had me ex al gebeld of ze doos nog had maar helaas

Ik vind het echt tof van je dat je zo je best doet om mijn vraag te beantwoorden :thumb::thumb:
Ik heb niet echt veel verstand van videokaarten, en nu loop ik alweer tegen het probleem aan of het aantal watt wel voldoende is :)
De videokaart is voor mijn opa en ik weet helaas niet op dit moment of het een A-Merk voeding is (ga er wel vanuit). Ik kan ook op de website van de fabrikant niet vinden hoeveel watt de kaart nodig heeft.
Wel vind ik via Google dat mensen zeggen dat hij het op 350 watt moet doen(krap), en 400 watt voldoende is.

Op dit forum zie ik dat TS ook aangeeft dat het aantal watt 350 moet zijn.

Ik dank je echt voor je hulp Frank :):thumb:

Ook ik kom als minium eis 350 Watt tegen voor de X1650 (en 1550), als je echter een kwaliteitsvoeding hebt van 300 watt zal die het waarschijnlijk ook doen, mits je de extra voedingsstekker gebruikt die op een ongebruikte 'rail' zit (dus zeker niet aansluiten op de voeding waar ook je HDD aan zit)
Het meest vervelende wat je kan gebeuren is dat de kaart geen beeld geeft of niet stabiel loopt bij belasting.

Ook ik kom als minium eis 350 Watt tegen voor de X1650 (en 1550), als je echter een kwaliteitsvoeding hebt van 300 watt zal die het waarschijnlijk ook doen, mits je de extra voedingsstekker gebruikt die op een ongebruikte 'rail' zit (dus zeker niet aansluiten op de voeding waar ook je HDD aan zit)
Het meest vervelende wat je kan gebeuren is dat de kaart geen beeld geeft of niet stabiel loopt bij belasting.

Dank je wel voor je antwoord :)
Weet je misschien een andere videokaart die het dichtst bij bij de 1650 pro komt (die tenminste voldoende is voor Rail Simulator)? Ik loop het liefst niet met een risico dat het niet werkt :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan