Videokaart met TV-Out

• Onderwerp starter Onderwerp starter osi
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste Osi, je haalde je andere topic al op in je nieuw topic, aangezien het een vervolg is van elkaar deze beide topics samengevoegd.
S.v.p. de volgende keer er op toezien dat je de oude draad weer oppakt.

Beste Jackall,
Dat zou ik wel willen maar ik heb geen flauw idee hoe dat moet.
Dit is overigens mijn 2e poging om je een antwoord te sturen. Of je mijn eerste vanochtend ontvangen hebt weet ik niet. Het ging hier de mist in.
Zie verder svp mijn eerdere opmerkingen over de werking van de website.
Het komt erop neer dat ik iedere keer weer onevenredig veel tijd kwijt ben om erachter te komen hoe alles werkt.
Ik heb het gevoel dat ik 'in the blind' zit te werken omdat er onvoldoende terugkoppeling is en de commando's niet éénduidig zijn en er andere dingen gebeuren dan je zou mogen verwachten.
Jammer dat dit afbreuk doet aan jullie verder zo uitstekende werk.
Met constructieve bedoelingen en met een vriendelijke groet,
osi

Hoi Osi, je bijlage is helaas niet te openen :(

Héé dat is raar, het is een gewone JPG. Het is het openingsscherm van de installatie van 'Catalyst'. Nog maar eens. Bekijk bijlage 213611

Ja, het Windows verhaal is bekend: dáár heb ik via 'Geavanceerde Instellingen' en 'Alle modi weergeven'' al die verschillende instellingen voor het 2e scherm uitgeprobeerd, maar de TV blijft op 16:9 staan.
Vandaar dat ik het nu via dat ‘Catalyst Control Center’ wil proberen.

Officieel zou dat ook bij het rechts-klikken van het Bureaublad in dat menuutje moeten verschijnen (net zoals dat bij mijn vroegere NVIDIA-kaart wél gebeurde).
Resolutie.JPG
Dat doet het nu dus niet en het is ook nergens anders te vinden.
Ik kan het dus niet opstarten en dát is mijn probleem.
Hopelijk ben ik nu wat duidelijker?
osi

Probeer je JPG anders eens te plaatsen als een afbeelding. Hij is namelijk nog steeds niet te openen.

Heb je voor bureaublad uitbreiden gekozen? Wanneer je voor duplicatie kiest, ben je veel beperkter in de te kiezen resoluties. Bij bureaublad uitbreiden kan je elk beeldscherm afzonderlijk instellen.

Probeer je JPG anders eens te plaatsen als een afbeelding. Hij is namelijk nog steeds niet te openen.

Ik heb 'm als Afbeelding geplaatst want een andere mogelijkheid is er niet. Ik heb deze gemaakt met het Windows- Knipprogramma en dat gaat eigenlijk altijd goed. Ik zal 'm overdoen in Paint:
Catalyst2.JPG

Heb je voor bureaublad uitbreiden gekozen? Wanneer je voor duplicatie kiest, ben je veel beperkter in de te kiezen resoluties. Bij bureaublad uitbreiden kan je elk beeldscherm afzonderlijk instellen.

Ja, klopt, dat heb ik inderdaad gedaan, ziehier:
Resoluties 2.JPG

Overigens kan ik alleen kiezen uit deze mogelijkheden:
Uitbreiden.JPG

'Bureaublad uitbreiden' is daar niet bij.

osi

In je eerste afbeelding, wanneer je op intall klikt worden de bestanden enkel uitgepakt. Vervolgens zal de daadwerkelijke setup starten.

Aan de andere screenshots te zien heb je de drivers nog niet geinstalleerd.

Op de C: schijf staat dit:
Cat.install.JPG
Daaruit leid ik af dat ‘Catalyst Control Center’ geïnstalleerd is...?
Ik twijfelde daaraan heb in het bovenstaande scherm Setup.exe aangeklikt, maar dat liep fout af,
want de installatie liep vast bij dit scherm:
Cat.bezig.JPG

Op de C: schijf staat dit:
Bekijk bijlage 213655
Daaruit leid ik af dat ‘Catalyst Control Center’ geïnstalleerd is...?
Ik twijfelde daaraan heb in het bovenstaande scherm Setup.exe aangeklikt, maar dat liep fout af,
want de installatie liep vast bij dit scherm:
Bekijk bijlage 213657

Sorry, ik was nog niet klaar, maar het bericht vloog er al uit doordat ik het via "Ga geavanceerd" even wilde kijken of ik het goede plaatje had..

Maar goed, die installatie van Setup.exe liep dus vast. Toen ik probeerde om ‘Catalyst Control Center’ opnieuw te installeren liep ook dat vast.
Met Systeemherstel teruggegaan naar 2 dagen geleden en ‘Catalyst Control Center’ opnieuw geïnstalleerd. Dat ziet er op de C:schijf dus zo uit als in mijn vorige bericht.
Vraag 1: wat nu? Moet ik nog eens proberen Setup.exe te installeren? En wat moet ik doen als, net als voorheen, ook na 10 minuten wachten de installatie blijft steken?

Verder zeg je: "Aan de andere screenshots te zien heb je de drivers nog niet geinstalleerd."
Vraag 2: waar zie je dat aan?
Via Apparaatbeheer kreeg ik nl. deze mededeling:
App.beheer3.JPG

Hoor graag weer,
osi

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan