Videokaart niet herkend

Status
Niet open voor verdere reacties.

Silvanoo

Gebruiker
Lid geworden
23 mrt 2013
Ik heb gisteren een nieuwe videokaart gekocht namelijk de Sapphire Radeon HD5450 maar nu ik hem in m'n computer heb gestopt detecteerd windows hem niet.. Iemand een idee?

Alvast bedankt

Ja je moet eerst de driver downloaden en installeren, voordat je daar mee echt wel werken en games spelen. :)

Klik op de link van Jean

Doe het dan handmatig.
Je kiest eerst of wat voor soort kaart het is. Desktop kaart Notebook kaarten enz en dan kan je ook de 2de vraag beantwoorden dat is welke serie het is HD enz.
Maar ik zal het even voor jou zoeken :)

Ik heb alleen nodig welke besturingssysteem je hebt.

Trouwens wij hebben ongeveer de zelfde videokaart :D ik heb ATI Radeon HD 5450

Laatst bewerkt:
Ik ben ze nu allebei aan het downloaden, maakt het verder uit in welke volgorde ik ze installeer?

Tijdens het voltooien van de installatie krijg ik deze melding maar ik weet niet of dat zo hoort? a.jpg

Hallo,

Kijk eerst maar eens of de kaart werkt, als je zulke meldingen krijgt dan ben je vaak 2 dingen tegelijk aan het installeren.
werkt het niet driver weer verwijderen bij apparaat beheer en nogmaals installeren maar dan zonder andere software op de achtergrond te hebben draaien. check hierbij ook of je windows niet aan het updaten is.

SUCCES:thumb:

De videokaart werkt op een andere pc gewoon wel en ik ga hem nu weer even verwijderen en opnieuw installeren

waarschijnlijk omdat die automatiche de juiste driver heeft gepakt.

Bij mij doet hij dat dus niet, hij start continu via de onboard video op ook al staat in de bios dat hij eerst via de Pci moet

Ik ga hem nu even opnieuw installeren zonder dat iets anders openstaat en ik laat zo wel horen wat eruit komt rollen

Ik krijg nog steeds dat gele uitroepteken na de installatie ook al staat er niets open

Oke geen foutmeldingen dus en de kaart werkt nog steeds niet? is je beelscherm op de kaart aangesloten of krijg je helemaal geen beeld op de kaart?

Ik heb de kabel nu op de onboard video staan want als ik hem op de videokaart zet blijft het beeld gewoon zwart

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan