Videokaart niet herkend

Status
Niet open voor verdere reacties.
Welk moederbord heb je? ben bang dat je moederbord de kaart niet onderstuend dan want ook zonder driver zou je beeld moeten krijgen.

dan kan ik je niet verder helpen moet echt het type moederbord hebben dan kan ik het zeker weten maar het lijkt er op dat de kaart gewoon niet ondersteund word.

Weet je misschien hoe ik erachter kan komen welk moederbord type ik heb?

ja dat had ik nodig, zou WEL moeten werken normaal gesproken, hoeveel geheugen heb je en hoeveel watt is je voeding?

Ja dat had ik al gezien maar m'n broertje heeft PRECIES dezelfde videokaart en die draait hem op 250 watt :/

dit is toch het enige wat ik nog kan bedenken, sloop zijn voeding er is uit en probeer die eens in jou systeem, anders heb je gewoon een brakke voeding.

Heb ik net gedaan en ik krijg hetzelfde resultaat als hiervoor maar als ik mijn videokaart bij hem erin doe doet ie het wel, raar ding. Heb ik dan misschien iets dat teveel stroom wegpakt?

Ik heb nu alleen nog de dvd speler, 2 ram geheugens, 1 harde schijf en de videokaart erin, nog steeds geen resultaat

miss is je pci slot kapot, doet een andere kaart het wel in dat slot?

In ieder geval bedankt voor de hulp, ik ga er nog wat aan knutselen en hopen dat het gaat werken

wanneer je de oplossing gevonden hebt hoor ik dat graag;)

SUCCES:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan