Videokaart Nvidia installeren (fout)

Status
Niet open voor verdere reacties.

AneLenstra

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 nov 2008
Ik was Vista redelijk zat en wou mijn laptop (Aspire 7720G) terug halen naar XP.
Dit liep allemaal nog wel goed. Stuk of 9 apparaten herkende XP niet, dat is er nu nog maar 1... De videokaart

Videokaart is Geforce 9300 MG Turbocache. Die zou hij moeten ondersteunen.

Maar ik krijg iedere keer deze foutmelding:

http://i37.tinypic.com/2pye1w1.png

Iemand enig idee wat ik hier aan kan of moet doen?

Dan heb je niet de goede driver te pakken.
Install. Driver Magician (niet gratis) die vindt hem wel of Google verder.

Grtz.

Dan houdt het verder op wat betreft die drivers. Enige mogelijkheid die nog rest is weer terug te gaan naar Vista.

Doe even dit:

Start, Uitvoeren, typ hier: dxdiag
Klik dan op ''Alle gegevens opslaan...'', sla het op op een plek zodat je het snel kan terugvinden.
Stop dat .txt bestand in de bijlage in een bericht en dan kijk ik wel even of ik de driver kan vinden.

Ik zal het morgen (in de loop van de middag) even proberen en dan meld ik het even

Zie bijlage

Edit: ik vind in dit bestand niks over Nvidia en/of Geforce, de videokaart word aangegeven als VGA kaart, niet meer dan dat....

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Oke, alweer een nieuw probleem

Heb een programma gedownload, die download een driver. Ik blij, ik kreeg geen foutmelding.

Maar wat krijg ik nu weer.......

''Kopieerfout''

Controleer of de hieronder opgegeven locatie correct is, of wijzig de locatie en plaats NVIDIA Windows 2000/XP Driver Library Installation Disk 1 in het station dat u opgeeft.,

Mijn inziens is de locatie gewoon goed... Iemand die dit probleem kent?

Nop...
Ik krijg weer dezelfde foutmelding

Ik heb nu wel de goede driver, maar hij wil de bestanden niet kopieren naar de drivers map

Opgelost!!!! All by myself nog wel hahah (met een beetje hulp van het idee om een auto driver-updater te downloaden

Zoals gezegt, ik kreeg de fout dat hij de bestanden niet naar System32\Drivers kon versturen.
Wat heb ik vervolgens gedaan?
De gehele map van de Nvidia driver (de link kwam van het driver-programma) naar de map system32\drivers verplaatst. Vervolgens naar apparaatbeheer, rechtermuisknop op de videodriver, eigenschappen, stuurprogramma updaten en als map system32\drivers opgegeven. Hij heeft hem gevonden, geinstalleerd, voltooid. Tot slot heb ik de PC opnieuw opgestart, en voila!

Iedereen heel erg bedankt voor de moeite, hij werkt en daarmee is het doel bereikt! :thumb:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan