Videokaart of Monitor error?

Status
Niet open voor verdere reacties.

MasterChiefkk

Gebruiker
Lid geworden
11 aug 2006
Hoi allemaal,

Ik heb een probleempje, ik heb vandaag Resident Evil 5 geinstalleerd en paar seconden naar het starten van het spel kreeg ik een rare beeld, het was allemaal roze groen paarse kleuren op mijn scherm het bleef zo Ctrl+Alt+Delete werkte niet Alt F4 werkte niet, het reageerde niet meer ik heb hem via aan- uit knop uitgeschakeld. Dan heb ik het opnieuw de PC gestart en daarna heb ik Battlefield 2 gestart en na 5 min gebeurde het zelfde als bij Resident Evil 5, zo iets heb ik nooit gehad met Battlefield 2 en ik voreg me af waar het aan lag, ligt het aan mijn videokaart(8800 GTX) of monitor (Samsung SyncMaster 206BW)? Nu krijg ik elke keer als ik mij PC opstart deze beeld:
FOTO
Het belijft zo en reageert niet als ergens op klik.
Enig idee???

Alvast bedankt.

Omhoog kicken van je vraag mag pas als je een dag of twee geen reactie hebt gehad. Mensen helpen hier vrijwillig en er moet maar net iemand online zijn, die jou kan helpen.

Gezien de foto, ben ik bang een overleden videokaart. mogelijk is deze te heet geworden en geeft nu artifacts. Als getest met een andere monitor? Indien hetzelfde beeld, kan je er zeker vanuit gaan dat je videokaart kapot is.

Bedankt voor reageren, en srry voor het bumpen, ik kon gwn niet wachten want ik heb nog 3 weken garantie.

ik heb mijn computer op mijn tv aangesloten, en ik heb Windows 7 opnieuw geinstalleerd en ik krijg nu deze beeld.
Screenshot:
http://img14.imageshack.us/i/imag0035u.jpg/

het ligt idd aan mijn Videokaart, ik stuur hem vandaag terug.

Alvast Bedankt.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan