Videokaart past niet In MOBO

Status
Niet open voor verdere reacties.

robbinj

Gebruiker
Lid geworden
20 jul 2006
Hallo mensen,

Ik heb een probleem, ik het een tijd geleden een videokaart gekocht, een ATI Radeon X1300 Pro. Helaas past deze niet in mijn Mobo, er zit een kleine blokkade in de weg ik weet niet hoe je het noemt. Er hoort in de videokaart een gleuf te zitten waar die blokkade in past. Zou ik deze blokkade weg kunnen halen:rolleyes: of is het beter om een nieuw mobo aan te schaffen. Mijn mobo is nu 2 jaar oud van het merk ASUS.

Bedankt!

welk moederbord heb je precies van asus? er zijn er zoveel...
en wat voor slot is je videokaart?
PCI of PCI Express 16x of AGP 8x?

Heb je soms een PCI-Express kaart gekocht, terwijl je een AGP nodig hebt?

Inderdaad een pci express.. Moederbord is een asus A7V8X-LA.. Ik denk niet dat het echt gaat lukken. Het is een agp aansluiting wat ik heb dus dat word een nieuw moederbord..:confused:

Inderdaad een pci express.. Moederbord is een asus A7V8X-LA.. Ik denk niet dat het echt gaat lukken. Het is een agp aansluiting wat ik heb dus dat word een nieuw moederbord..:confused:
Ik zou eerder voor een ander kaart gaan, als je voor een nieuw moederbord gaat moet daar meestal ook een nieuwe processor bij, dan wordt het wel een heel duur grapje.
Die kaart is niet meer in te ruilen?

Ik zou eerder voor een ander kaart gaan, als je voor een nieuw moederbord gaat moet daar meestal ook een nieuwe processor bij, dan wordt het wel een heel duur grapje.
Die kaart is niet meer in te ruilen?

Nee de kaart is niet meer te ruilen maar ik was toch al van plan een nieuwe pc te bouwen, dus het maakt vrij weinig uit. Wel eentje met pci express:D Toch bedankt voor jullie hulp:cool:

PCI Express en AGP gaan niet samen nee.. en dat zal ook niet gaan passen...
moet je inderdaad of andere kaart of ander moederbord halen...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan