Videokaart Piept

Status
Niet open voor verdere reacties.

kippensok

Gebruiker
Lid geworden
15 apr 2012
Hallo iedereen,

Ik heb een pricewatch: MSI R7850 Twin Frozr 2GD5/OC
en als ik een spel opstart begint hij een hele irritante piep te geven.
maar als ik game is het over.
ik ben al bij Mycom geweest en die weten het probleem niet te vinden en MSI is ook moeilijk te bereiken.
Maar weten jullie wat er kan zijn?

Mijn systeem

# Product Prijs Subtotaal
1 Intel Core i5 3450 Boxed € 167,95 € 167,95
1 Asrock H77M € 66,95 € 66,95
1 MSI R7850 Twin Frozr 2GD5/OC € 185,51 € 185,51
1 Western Digital Blue WD5000AAKX, 500GB € 51,44 € 51,44
1 Sharkoon Vaya € 28,- € 28,-
1 Corsair Vengeance CML8GX3M2A1600C9 Low Profile € 40,54 € 40,54
1 Corsair Builder CX430 V2 € 42,95 € 42,95
1 Samsung 840 series Pro 128GB € 125,- € 125,-
Bekijk collectie
Importeer producten Totaal € 708,34

Kan een smoorspoel op het mobo of die kaart zijn.
Miss te achterhalen om met een houten staaf op die spoelen te drukken of goed luisteren event. met een trechter van papier, wordt wel lastig met de videokaart maar in de buurt van de PCI-e slot wel te doen.

534340_BB_01_FB.EPS_250.jpg
Die staan op sommige plaatsen.

Oke ik ga er naar kijken ik haal ik me voeding eruit om die sws uit te sluiten

@kippesok, wat een ellende altijd met die nieuwe geassembleerde pc's, bij mij was het ook niets anders (nog erger eigenlijk, videokaart een DOA gelukkig gelijk vervangen, daarna korte tijd softwareproblemen, werkt nu stabiel).
Maar even on-topic: werkt het spel wel naar behoren, geen lag enz.? Is het een heel hard geluid of hoor je de fans draaien? Wat is de temperatuur van de videokaart, en vooral die tijdens het spelen? Crasht de pc wel eens en denk je dat dat aan de videokaart kan liggen? Wil de winkel geen nieuw apparaat geven?

Hoi, Ik moet zeggen dat ik tot nu toe geen problemen heb gehad met me pc.
Ja het spel werkt goed, Ik hoor de fans niet draaien maar als eenmaal de game speelt. hoor ik de fans gewoon weer. en de temperatuur is laag rond de 45 50 graden.
De pc crasht nooit. en ik moet nog bellen naar Dixons maar die hebben ook geen service die verstand heeft van die zaken en MSI is moelijk te bereiken in nederland

@kippensok, Dixons? Je hebt je computer toch bij Mycom besteld en laten assembleren?

Ik heb hem zelf in elkaar gezet.
En ik heb mijn Videokaart bij Dixons gekocht.
Maar aangezien Mycom een onderdeel van Dixons is, werd ik daar naartoe gestuurd omdat zei meer weten van de hardware in een computer.
alleen zei konden me ook niet helpen.
Dus ik ga maar weer eens naar het forum XD
maar ik ga morgen me pc openhalen en ge proberen het probleem specifiek te achterhalen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan