videokaart probleem met opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

robberteltorro

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 mei 2015
Beste lezers,

Ik heb een probleem met mijn PC. (windows 7 sp1)
Deze wil alleen nog opstarten in veilige modus en geeft zwart beeld bij de normale modus. Wanneer ik mijn gforce 8600 gt videokaart uitschakel kan ik de computer wel normaal opstarten, maar is mijn resolutie erg slecht en kan ik deze ook niet aanpassen (800x600) (standaard vgaserve). Wanneer ik mijn gforce weer wil inschakelen moet ik pc opnieuw opstarten maar dan wederom opnieuw zwart beeld. Ook heb ik al de nieuwste drivers (via nvidia.com) gedownload en geinstalleerd, maar geen resultaat helaas. Ik wil mijn resolutie weer aan kunnen passen en goed beeld hebben, maar helaas geen succes. Hopelijk heeft iemand hiervoor een oplossing. Alvast dank!

Je videokaart is aan het overlijden helaas. De 8000 serie van Nvidia was een rampenserie; door de slechte soldeer gingen deze kaarten heel veel al kapot na ~2 jaar. Die van jou heeft het dus nog lang volgehouden.

Je videokaart is aan het overlijden helaas. De 8000 serie van Nvidia was een rampenserie; door de slechte soldeer gingen deze kaarten heel veel al kapot na ~2 jaar. Die van jou heeft het dus nog lang volgehouden.
Inderdaad, bij mij 2 stuks overleden binnen de garantie-periode, de eerste al na 5 maanden. Zeer slechte kaarten deze serie.
Je kunt beter voor een tientje of 5 - 6 een HD 5770 o.i.d. kopen, dan ben je er van verlost.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan